Tja, nu är det såhär att jag är helt värdelös när det gäller trim.
Jag har en Derbi Senda X-tream 06 och jag undrar hut många pluggar å sånt det finns i avgasröret?
Skulle också gärna vilja veta vad det är för orginal drevning på den (orkar inte gå ut å räkna ^^)
Men om jag skulle hitta en ostrypt CDI box, svetsa blindtarmen å skaffa blackbox skulle jag kunna stunta med den då? Asså inte så seriöst, bara på skoj då å då?
ReLaXoz94 skrev:Men om jag skulle hitta en ostrypt CDI box, svetsa blindtarmen å skaffa blackbox skulle jag kunna stunta med den då? Asså inte så seriöst, bara på skoj då å då?
ReLaXoz94 skrev:Men om jag skulle hitta en ostrypt CDI box, svetsa blindtarmen å skaffa blackbox skulle jag kunna stunta med den då? Asså inte så seriöst, bara på skoj då å då?
klart det går... men sjukt svårt
Aah, men mycke lättare än orginal va? Man kommer väl att märka skillnaden?
Bara så du vet så gör inte blackboxen så att mopeden går snabbare eller bättre på något sätt
Bara så du vet så gör inte blackboxen så att mopeden går snabbare eller bättre på något sätt
Klart som fan att jag vet det, men jag vill ha en blackbox så at man slipper oroa sig för snuten lika mycket
jag har en gilera smt 07 och den hade plugg i röret och min polares 06:a Derbi hade också plugg i röret och det är nästan samma moppe. så kolla om röret är ganska tjockt vi mynningen i såfall är där plugg dra den då
smt50 skrev:jag har en gilera smt 07 och den hade plugg i röret och min polares 06:a Derbi hade också plugg i röret och det är nästan samma moppe. så kolla om röret är ganska tjockt vi mynningen i såfall är där plugg dra den då
men måste man inte kapa röret då och ta ur det innuti sen svetsa ihop de ?:)
Jo, det finns ingen plugg att ta precis i mynningen på sendor från 06 och frammåt
sen är det ju massa skit inne i själva kröken som du måste kapa väldigt mycket av röret för att få ut allt! men blindtarm är ju det enkla =)
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?
Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"