packningsbyte vid vevbyte

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
mummel
Varnad

packningsbyte vid vevbyte

Inlägg av mummel »

Tjaa ska lämna in motorn för vevbyte, ska dit en mk vev. men så tänkte ja köpa ny packningar, packboxar och lager till motorn me , så jag undrar om vart man kan köpa orginala packningar, packboxar och lager. vill inte köpa massa tnt grejjer. finns det någon bra hemsida? dock ej TS o Cykelkraft.
motorn är enm AM6 årsm 03

MVH
ml65
Kinaraket

Re: packningsbyte vid vevbyte

Inlägg av ml65 »

mummel skrev:Tjaa ska lämna in motorn för vevbyte, ska dit en mk vev. men så tänkte ja köpa ny packningar, packboxar och lager till motorn me , så jag undrar om vart man kan köpa orginala packningar, packboxar och lager. vill inte köpa massa tnt grejjer. finns det någon bra hemsida? dock ej TS o Cykelkraft.

MVH
Twostroke är nog dom bästa på detta ,
Pontooz
Svårstartad skrothög

Inlägg av Pontooz »

Åk till en ÅF (återförsäljare) och be dom ta hem orginalpackningar vilket oftast inte kostar allt för mycket. :wink:
Användarens profilbild
Karlberg1011
Svårstartad skrothög

Inlägg av Karlberg1011 »

Vad har du för moped?
Bild

Riktiga män borstar tänderna med avfettning!
mummel
Varnad

Inlägg av mummel »

Beta rr 03 enduro
Dolling
Elmoped
Kontakt:

Re: packningsbyte vid vevbyte

Inlägg av Dolling »

mummel skrev:Tjaa ska lämna in motorn för vevbyte, ska dit en mk vev. men så tänkte ja köpa ny packningar, packboxar och lager till motorn me , så jag undrar om vart man kan köpa orginala packningar, packboxar och lager. vill inte köpa massa tnt grejjer. finns det någon bra hemsida? dock ej TS o Cykelkraft.

MVH
Ja köpte Tnt packboxar till min motor dock D50b0 motor. De va inte ens tnt när ja fick dom. Så tror nog inte det spelar så stor roll direkt (:
Användarens profilbild
Karlberg1011
Svårstartad skrothög

Inlägg av Karlberg1011 »

Bild

Riktiga män borstar tänderna med avfettning!
Låst