en kille som ska köpa en sak av mig och han sa att det var bättre att jag skicka till te x OKq8 och att han betalar när han hämtar ut paketet. och att jag få pengarna av posten eller OKq8. Men till frågan?
Blir det dyrare att göra så?
Vad ska jag skriva förr adress?
och vad ska man göra så att dom tar betalt när han hämtar ut paketet?
Vore bra om man fick svar så fort som möjligt.
MVH
Den som aldrig gjort ett misstag, har aldrig prövat något nytt.
Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar.
skriv hans adress och sen säger du postförskott när du lämnar paketet.. du kommer behöva ett speciellt konto för att hans pengar ska kunna bli överförda på det kontot..
om du anger hans hemadress så landar det automatsikt på närmaste uthämtningsställe
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?
Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
bluerider94 skrev:skriv hans adress och sen säger du postförskott när du lämnar paketet.. du kommer behöva ett speciellt konto för att hans pengar ska kunna bli överförda på det kontot..
om du anger hans hemadress så landar det automatsikt på närmaste uthämtningsställe
men går inte det med mit vanliga bankkonto? men blir det dyrare?
Den som aldrig gjort ett misstag, har aldrig prövat något nytt.
Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar.
Du förklarar hur mycket han ska betala, lämnar ditt kontonummer där pengarna ska sättas in och det tillkommer en avgift på 50 kronor som han betalar tillsammans med de övriga pengarna när han hämtar ut paketet.
Svårare än så är det inte.