piaggio ciao frågor

Här snackas det om alla fordon som inte har med mopeder att göra. Snacka om MC, Motocross, Minisar, Bilar, Traktorer etc HÄR
ciao meckaren
Extra Varnad

piaggio ciao frågor

Inlägg av ciao meckaren »

Min ciao model tror jag heter piaggio ciao p

Tja alla!! :D
Har en piaggio ciao som jag vill ha lite bättre fart med.
Jag har lite frågor och om du/ni kan dem så vore det snällt om du/ni svarade :D

1.finns det någon plugg i insuget

2. kan man ta bort den eller kan man köpa något uten en plugg i och om isåfall kan någon skicka en sida eller en guid eller nått hade vat super shysst :)

3. den startar inte nu. Dan innan jag skulle starta den så tog jag bort luftburken och förgasaren från motorn jag vill kolla lite och veta mer om den och sen satte jag tillbaka allt men sen starta den inte kan det vat något fel jag har gjort isåfall :?: .

4. Kom med lite förslag vad det kan va för fel helst 10000000 förslag jag är typ helt desperat att den inte startar :D Tack i förväg.

5. Jag ska lackera den och jag är osäcker på färg och om jag ska göra det själv har aldrig gjort det och tänkte då göra det med färg burkar. Men gör lackerare sånt att lackera den och hur mycket tror du/ni att dem tar :?: .

6. Trim grejerna hade jag tänkt ta bort pluggen,13mm förgasare,60-70cc,och om det finns trimluftburk vet inte men det står ibland på logg sidor,och jag har köpt helt nu koppling och rem-remskiva 80mm så klat vad tycker du/ni och vad tror du/ni vad den kommer gå i isåfall :?:

Tacksam om du/ni svara på alla frågor om du/ni :D kan svaret
Slammed
Elmoped

Inlägg av Slammed »

med nytt avgasrör (polini) 13mm förgasare och 80 remskiva gick min i 55. glöm inte att borra luftburk baa. eller köpa en malossi.
Skriv svar