tips om fiddys

Här snackas det om alla fordon som inte har med mopeder att göra. Snacka om MC, Motocross, Minisar, Bilar, Traktorer etc HÄR
Användarens profilbild
Drac_01
The One And Only!

tips om fiddys

Inlägg av Drac_01 »

tjenare!

skulle vilja ha lite tips om bra fiddys runt 5000:-
Användarens profilbild
banshee
Farsans gamla zündapp

Inlägg av banshee »

orion kan funka,, dom går bra och så men alla slitars delar pajjar mkt snabbare annars ganska go, min poolare har en och han har inte gjort nått me den och d e en 04:a
Användarens profilbild
Drac_01
The One And Only!

Inlägg av Drac_01 »

okej har tänkt köpa en orion 29 men hittar inte nån sida som säljer dom :?

skulle va bra om nån kunde länka :D
Användarens profilbild
LillaMannen
Svårstartad skrothög

Inlägg av LillaMannen »

Enligt mig är orion skit, man mosar ju en sån på en timme om man kör hårt :shock:
Busungen är min pojk ! <33
Användarens profilbild
whak
Elmoped

Inlägg av whak »

banshee skrev:orion kan funka,, dom går bra och så men alla slitars delar pajjar mkt snabbare annars ganska go, min poolare har en och han har inte gjort nått me den och d e en 04:a
Lillebrorsan har haft sin Orion 27 i snart ett år.
Det enda som har pajjat är slang i fram + bakhjul, kedjelåset flög av och han spräckte ena motorkåpan. Dock är det en lurig sten som har ställt till att slangarna har gått.

Jag tycker Orion helt klart är underskattat.
Förra helgen bytte jag själv till min en Orion 30.
Allt känns rejält och riktigt uttänkt ut.
Användarens profilbild
LiuZen
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av LiuZen »

orion är har riktigt kassa motorer för jag haar snackat med dom som har tar hem exxo o orion har skit motorer om du köper en för 5000kr så måste du köpa delar för 4-5000 kr
Användarens profilbild
adi12
Elmoped

Inlägg av adi12 »

Kan inte hålla med dig jonteking12. Motorerna är nog det som håller bäst, beroende på hur du kör. Jag har aldrig haft problem med motorn, bara ramen som jag knäckte, kedjeloset som hoppa av och ett trasigt stöd och ett utslitet drev. Sen så är reservdelarna ruskigt billiga.

Rekommenderar starkt en orion om du inte är rädd för att mecka lite med den, för den kostar ändå inte så farligt mycket om det skulle hända något. Allt går att fixa!
Användarens profilbild
LiuZen
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av LiuZen »

adi12 skrev:Kan inte hålla med dig jonteking12. Motorerna är nog det som håller bäst, beroende på hur du kör. Jag har aldrig haft problem med motorn, bara ramen som jag knäckte, kedjeloset som hoppa av och ett trasigt stöd och ett utslitet drev. Sen så är reservdelarna ruskigt billiga.

Rekommenderar starkt en orion om du inte är rädd för att mecka lite med den, för den kostar ändå inte så farligt mycket om det skulle hända något. Allt går att fixa!
ja testa o hoppa i ett riktigt hopp så får du se att orion e skit. Köp nå riktigt istället.
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres

Inlägg av skogen_swe »

mäh, man ska inte över huvudtaget hoppa med en fiddy som kostar runt 4000-5000kr :? stora hopp snackar jag om, men de går bra orion går fint inte alls så dåliga som många tror för de bror ju helt på hur man själv kör med den också :lol:
kolla gjärna mina projekt :D

Rieju drac 50cc PF RACING GPS 98,10km/h just nu http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=49442

suzuki pv 50

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=49228
urbann
Svårstartad skrothög

Inlägg av urbann »

Drac_01 skrev:okej har tänkt köpa en orion 29 men hittar inte nån sida som säljer dom :?

skulle va bra om nån kunde länka :D
www.motorsweden.se dom säljer orion fiddys :twisted:
Användarens profilbild
KoNG
F.D Moderator

Inlägg av KoNG »

Jag köpte min på motorsweden ;) Kolla till projktet och sånt, om du vill ha mer fakta, dom håller bätter vad jag hade tänkt mig, sköter man underhålllningsschemat så är det lungt
LUGNARAAAJ

Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information

EVO-Projekt
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=34937
Skriv svar