tjena jag har en Rieju rrx med dragen plugg byt munstycke. Vill att den ska gå snabbare men får inte ha effektrör för mina föräldrar, så har ni nått jag kan göra så den kan gå snabbare det ska vara så synligt men inte så dyrt;)
jonny71 skrev:tjena jag har en Rieju rrx med dragen plugg byt munstycke. Vill att den ska gå snabbare men får inte ha effektrör för mina föräldrar, så har ni nått jag kan göra så den kan gå snabbare det ska vara så synligt men inte så dyrt;)
större drev, sport luft filter och större förgasare
jonny71 skrev:tjena jag har en Rieju rrx med dragen plugg byt munstycke. Vill att den ska gå snabbare men får inte ha effektrör för mina föräldrar, så har ni nått jag kan göra så den kan gå snabbare det ska vara så synligt men inte så dyrt;)
större drev?:S mindre bakdrev cs 48 tand sen 13 fram
Ska köpa 13 drev och luftfilter kan du länka vilket drev jag ska ha 13 tandat men vet inte vilket som passar;)
Ska köpa 13 drev och luftfilter kan du länka vilket drev jag ska ha 13 tandat men vet inte vilket som passar;)
rätta mig om jag har fel nu men har inte Rieju strypt membran?? det går att plugga ur eller köpa nytt,,, men vet inte om det gör nån direkt skillnad på farten
Roxon med dekaltrim och fälgtjep toppar runt 120^^
Tror ni på tomten också? Sportluftfilter gör INTE så att moppen går snabbare. Det gör så att den låter boare + styling. Och porta för fan inte cylindern om du inte har effektrör. Det enda du kan göra är att byta drev och möjligtvis en lite större förgasare. Men du kan sluta drömma om att få upp moppen i minst 90 om du inte vill ha effektrör.
Och köp en cross för fan, det är mer lagligt att köra den på vägarna...
Tror ni på tomten också? Sportluftfilter gör INTE så att moppen går snabbare. Det gör så att den låter boare + styling. Och porta för fan inte cylindern om du inte har effektrör. Det enda du kan göra är att byta drev och möjligtvis en lite större förgasare. Men du kan sluta drömma om att få upp moppen i minst 90 om du inte vill ha effektrör.
Och köp en cross för fan, det är mer lagligt att köra den på vägarna...
Min blev rappare på gasen men inget mer men det känns skönare att inte ha i huvudet att du har en plugg därnere
Sen sportlufts filter är ingen ide att köpa heller men det är min åsikt bara.
Och att byta till ett annat membran är ingen ide heller att göra om du endå ska köra med original paketet, Då är det bättre att dra pluggen i membranet istället.