Hahahhaah det är ingen förgasare på en ditech/factory! så här gameboy trimmar man en ditech/factory : http://www.youtube.com/watch?v=dDIS-oiRwzo går bara på ditech/factorysammyboi skrev:ganska okunnig i sånt här xD men är det inte så att man byter munstycke om man byter rör(förgasare)??
Man stryper av ECU boxen ("datorn"), och motorn får då mer bränsle och olja(insprutning)
så man gameboytrimmar den om man skaffar effektrör?
och... jag kan oxå vara helt ute och cyklar
okej hahah fatta fel då:) fast nej det blir inte samma sak!.... en gameboy trimmad ditech gör ärliga 85.. det gör inte en areox med större munstycke!sammyboi skrev:menn ååååå xD jag har inte sagt att det va förgasare, skrev ju skillnaden, att man byter munstycke i FÖRGASARE och stryper av ECU i INSPRUTNING
jag har ensammyboi skrev:jag vet det, dom går som fan xD såg det på ngn blocket annons haha, fast ja som sagt, okunnig i det härMaltyboy skrev:okej hahah fatta fel då:) fast nej det blir inte samma sak!.... en gameboy trimmad ditech gör ärliga 85.. det gör inte en areox med större munstycke!sammyboi skrev:menn ååååå xD jag har inte sagt att det va förgasare, skrev ju skillnaden, att man byter munstycke i FÖRGASARE och stryper av ECU i INSPRUTNING
(då är v-ringen dragen)
Den kommer gå bättre om du drar v-ringen eftersom att det är ett varvstoppKLA33E skrev:Tja jag har en Aprilia sr50 r factory 08
Har haft effektrör monterat ett tag nu utan att ha Gameboytrimmat den och den går hyffast bra. Undrar om man kan dra v-ringen ochså utan att Gameboytrimma??