Derbi_senda93 skrev:Jag tycker också klistrade trådar är bra! Visst finns det alltid nackdelar så som att det senaste inlägget kommer längst ner på sista sidan.
Sökfunktionen är bra men jävligt rörig. Kommer hur många trådar som helst som inte har med saken man sökt på att göra. Sen som tidigare nämnt finns sökfunktionen för webbläsare (Ctrl + F), den är väldigt effektiv!
Så orkar man inte leta och söka efter en tråd/inlägg så, tycker jag, att det inte kan vara så viktigt att få reda på svaret ändå.
Men trots detta en hel del som inte får svar i dessa trådar. Det är här i problemet ligger. Då måste det väl ha en orsak som ligger bortom förklaringar som " att orkar man inte söka efter en tråd/inlägg så tycker jag, att det inte kan vara viktigt att få reda på svaret ändå.
Jag har själva (liksom många andra) haft många frågor på dessa klistrade trådar som aldrig besvarats "Trots" flera inlägg med samma fråga. Då man ser att många ställer frågorna på det övriga forumet för att få svar vilket de då ofta får på övriga forumet. Varför ???? påvisar inte detta tydligt att det INTE finns intressen för en stor del av forumets medlemmar för dessa trådar. Sedan att leta efter frågor som liknar ens egna fråga kan jag och inte särskilt många erfarna mekare förstå. Av problem med motorer kan finnas lika många varianter som olika raser av djur i naturen. Det ena problemet är ofta inte det andra likt när det gäller motorer. Det är uppenbart för alla erfarna mekaniker i mororbranshen.
Jag och många andra besöker aldrig dessa klistrade trådar därför att det inte är någon mening med att ställa frågor där eftersom att oftast svar ute blir, vilket är tråkigt att man inte då i heller svarar på andras frågor.
Är det då inte några problem eller?