tjaa tänkte börja mixa lite låtar på datan har ni något bra och lätt program? jag är nybörjare på att mixa låtar länka gärna nån sida där man kan ladda ner gratis
det finns as månda bra dj program men det jag tycker e bäst e fl studio eller Traktor DJ Studio men här e en lista på några till
Traktor DJ Studio( ett av de populäraste dj programen )
PCDJ-Red
pcdj Blue
Ableton Live (används an de professionella djs)
OTSDJ
T-player
Mbox2
M-Audio USB Audio Duo
jag producerar musik och jag använder mig av Fruity loops, (fl studio) och det är grymt! du kan göra allt, sedan finns det plugins som du kan ladda ner vilket kompletterar enormt!
rekomenderar det starkt, sedan finns Deckadance vilket är mer dj inspirerat då det ser ut som ett mixbord med två vinyler
tueken skrev:tjaa tänkte börja mixa lite låtar på datan har ni något bra och lätt program? jag är nybörjare på att mixa låtar länka gärna nån sida där man kan ladda ner gratis
finns nog inget du kan ladda enr gratis, bara demo isf, men om du laddar ner flstudio från deras hemsida(demo) så kan jag hjälpa dig att cracka det senare...
tueken skrev:tjaa tänkte börja mixa lite låtar på datan har ni något bra och lätt program? jag är nybörjare på att mixa låtar länka gärna nån sida där man kan ladda ner gratis
finns nog inget du kan ladda enr gratis, bara demo isf, men om du laddar ner flstudio från deras hemsida(demo) så kan jag hjälpa dig att cracka det senare...