släng gärna in en länk också

har för tillfället ett leovince zx rör men har ej satt dit kopplings fjädrar eller vikterna som följde med

bild på moppen
http://twostrokerider.se/forum/album_pi ... ic_id=9648
du vet inget speciellt märke som inte är för dyrt och inte för dåligt ?kevinspeedfight skrev:om du ska ha den och stunta med så tycker jag själv att det är onödigt att lägga pengar på styling. för ramlar gör man fall om man stuntar, även dom erfarna. men stoppa på ett nudebar, det gör både skönare att köra och så blir det snyggare:) trim är det väl ett bra rör, och en 70cc fall om du vill ha upp den på bakan lättare
ek-k skrev:du vet inget speciellt märke som inte är för dyrt och inte för dåligt ?kevinspeedfight skrev:om du ska ha den och stunta med så tycker jag själv att det är onödigt att lägga pengar på styling. för ramlar gör man fall om man stuntar, även dom erfarna. men stoppa på ett nudebar, det gör både skönare att köra och så blir det snyggare:) trim är det väl ett bra rör, och en 70cc fall om du vill ha upp den på bakan lättare
kevinspeedfight skrev:ek-k skrev:du vet inget speciellt märke som inte är för dyrt och inte för dåligt ?kevinspeedfight skrev:om du ska ha den och stunta med så tycker jag själv att det är onödigt att lägga pengar på styling. för ramlar gör man fall om man stuntar, även dom erfarna. men stoppa på ett nudebar, det gör både skönare att köra och så blir det snyggare:) trim är det väl ett bra rör, och en 70cc fall om du vill ha upp den på bakan lättare
stage6 är en helt okej cylinder, kostar inte så mkt häller. runt 1200kr eller nått.