tips på styling + stunt

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
ek-k
Elmoped

tips på styling + stunt

Inlägg av ek-k »

tja :D är sjukt sugen på att fixa till moppen lite , så vill att ni ska ge tips på styling och när det gäller motorn vill jag ha tips när det gäller stunting :)
släng gärna in en länk också :)

har för tillfället ett leovince zx rör men har ej satt dit kopplings fjädrar eller vikterna som följde med :)

bild på moppen

http://twostrokerider.se/forum/album_pi ... ic_id=9648
Bild
Användarens profilbild
kevinspeedfight
Farsans gamla zündapp

Inlägg av kevinspeedfight »

om du ska ha den och stunta med så tycker jag själv att det är onödigt att lägga pengar på styling. för ramlar gör man fall om man stuntar, även dom erfarna. men stoppa på ett nudebar, det gör både skönare att köra och så blir det snyggare:) trim är det väl ett bra rör, och en 70cc fall om du vill ha upp den på bakan lättare :)
ek-k
Elmoped

Inlägg av ek-k »

kevinspeedfight skrev:om du ska ha den och stunta med så tycker jag själv att det är onödigt att lägga pengar på styling. för ramlar gör man fall om man stuntar, även dom erfarna. men stoppa på ett nudebar, det gör både skönare att köra och så blir det snyggare:) trim är det väl ett bra rör, och en 70cc fall om du vill ha upp den på bakan lättare :)
du vet inget speciellt märke som inte är för dyrt och inte för dåligt ? :D
Bild
Användarens profilbild
kevinspeedfight
Farsans gamla zündapp

Inlägg av kevinspeedfight »

ek-k skrev:
kevinspeedfight skrev:om du ska ha den och stunta med så tycker jag själv att det är onödigt att lägga pengar på styling. för ramlar gör man fall om man stuntar, även dom erfarna. men stoppa på ett nudebar, det gör både skönare att köra och så blir det snyggare:) trim är det väl ett bra rör, och en 70cc fall om du vill ha upp den på bakan lättare :)

stage6 är en helt okej cylinder, kostar inte så mkt häller. runt 1200kr eller nått.
ek-k
Elmoped

Inlägg av ek-k »

kevinspeedfight skrev:
ek-k skrev:

stage6 är en helt okej cylinder, kostar inte så mkt häller. runt 1200kr eller nått.

http://twostroke.se/product.asp?product=14379
det ser fint ut ;) får ta och köpa mig det till sommarn :D
Bild
Låst