guru skrev:ifall du nu ska ha en backspegel å tycker jag original brukar passa bäst enligt mej. man vill liksom inte att sin backspegel ska synas så mkt
Maltyboy skrev:har det nu men, när jag övningskörde,(håller på att ta am-kortet) så kändes det fett skönt att ha en backspegel!
Det är det som är problemet, om man vänjer sig med backspegel kan man knappt klara sig utan Då känns det jävligt osäkert att köra utan, man kan inte titta bak utan att vingla till osv Hade en förut som jag nästan aldrig tittade i och ändå sä kändes det konstigt utan först.. men man vänjer sig, ser ju mkt snyggare ut utan
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Maltyboy skrev:har det nu men, när jag övningskörde,(håller på att ta am-kortet) så kändes det fett skönt att ha en backspegel!
Det är det som är problemet, om man vänjer sig med backspegel kan man knappt klara sig utan Då känns det jävligt osäkert att köra utan, man kan inte titta bak utan att vingla till osv Hade en förut som jag nästan aldrig tittade i och ändå sä kändes det konstigt utan först.. men man vänjer sig, ser ju mkt snyggare ut utan
Om du vill ha en diskret en så är Stage6-spegeln the way to go! Väldigt liten spegel (bättre än inget), tunn och kort pinne till styret. Den sticker alltså inte upp en halvmeter ovanför styret som vissa gör...