Men om jag hoppar lite med fronten så slutar den och så går den bra en stund igen...
Hur kan jag lösa detta? Svara fort snälla
om han har sot i röret vore den som en död fisk den skulle dö om han gasade men vf det smäller vet jag inte :O det beror sig på hur det smäller... det kan vara att den inte tänder all bensin så rester som kommer ut smäller i röret med luften utifrån.... och att den 4taktar alla scootrar är väll 4taktare ? >.< (inte riktigt mitt forum men har varit med om det där med röret att det sotar igen )puttrish skrev:så var det ungefär med min när min rör hade sotat sönder, men testa att sota ur röret och kolla om det blir någon skillnad
Långt ifrån alla scootrar är 4takt, de flesta billiga äckliga kinamopeder är 4takt just nu, de bättre märkena har fortfarande 2takt.Dodavovidod skrev:
om han har sot i röret vore den som en död fisk den skulle dö om han gasade men vf det smäller vet jag inte :O det beror sig på hur det smäller... det kan vara att den inte tänder all bensin så rester som kommer ut smäller i röret med luften utifrån.... och att den 4taktar alla scootrar är väll 4taktare ? >.< (inte riktigt mitt forum men har varit med om det där med röret att det sotar igen )