tja, har letat runt lite men hittar inge info om detta.
har en honda x8r-x 03 30 moppe som just nu gör brutala 30-35 km/h har tagit bort cdi strypningen men det hjälpte knapp. har nu beställt ett ostrypt variatorlock eftersom att orginal inte går att ta bort då den håller vikterna på plats.
nån som har en aning om ungefär hur fort den kommer gå me avstrypt cdi och ostrypt variatorlock. pluggen i röret behåller jag. orkar inte svetsa tillbaka den dan jag säljer
jo men lite va?
min polare har en vivacity som har plugg i röret men ändå gör ca 60 med dragen v bricka. jag snackar inte att den ska bli helt avstrypt bara gå lite snabbare
kan kan du alltid, det är bara att det tar lång tid och tråkigt när alla andra drar om en i ca 80... men köp ett Hebo rör urpluggat.
själv sitter jag och åker runt i 110km/h ÄRLIGA enligt GPS
KizZamP skrev:kan kan du alltid, det är bara att det tar lång tid och tråkigt när alla andra drar om en i ca 80... men köp ett Hebo rör urpluggat.
jag har också letat efter rör till min honda men har inte sett några Hebo rör ? :S
[quote="michaelzwe"][quote="KizZamP"]kan kan du alltid, det är bara att det tar lång tid och tråkigt när alla andra drar om en i ca 80... men köp ett Hebo rör urpluggat.
själv sitter jag och åker runt i 110km/h ÄRLIGA enligt GPS[/quote]
jag har också letat efter rör till min honda men har inte sett några Hebo rör ? :S[/quote]
KizZamP skrev:kan kan du alltid, det är bara att det tar lång tid och tråkigt när alla andra drar om en i ca 80... men köp ett Hebo rör urpluggat.
jag har också letat efter rör till min honda men har inte sett några Hebo rör ? :S
HAHAHAHA 110 med Hebo rör? hade förstått om det va TK xD