och hastigheten är uppmätt med gps:D så.. Är moppen okej eller

Du berättar lite allt möjligt vad du gjort med den - men ingenting om effektrör.. Tror inte på att du fått upp din moppe i 85km/h på GPS utan att köra ner för en backe. Och som personen ovan nämnde - baotian gör väll endast 4 takts motorer?jonte16 skrev:Tjenare jag har då en baotian classic den toppar ca 80-85 helt sjukt haha, för ja har 50cc, men har ju skruvat litejag har dragit alla pluggar (alla), och har malossi fly koppling, strl 100 munstycke, polini sportluftfilter, 4,5g vikter, och endå har jag försökt ställt in allt till så bra axx som möjligt, den axxar skapligt bra och väger inte mycket, så bakhjulet är inte något jättesvårt med den
nu till frågan, är det bra
? asså den drar min polares xtreme sm med trimrör och större munstycke o grejer, min är ju lixom 2 takt, och ja drar han i axx. han har iofs högvarvit rör men endå
![]()
och hastigheten är uppmätt med gps:D så.. Är moppen okej eller?
haha sorry menade 4t xDGrilladlax skrev:Har du bötit till en annan motor? Baotian classic görs bara i 4 takt vad jag vet.
80 på raksträcka!!! och din 90cc är kina cylinder. och ja jag vet vad ett 4takts trimrör är. Jag kan lova dig att jag kan mer om kompression en vad du kanRopen94 skrev:Min gör 95 med 90cc, leovince rör för 4 taktare dvs inte ett S format rör!
jag har även inställt variator m.m.
Den kan aldrig göra 85! max 60-65 om inte mindre!
V-vikter gör bara att den varvar mer!
DEN HAR JU KINA CYLINDER!!!DEA!! skrev:Låter ju lite skumt om rupens gör 95 med 90cc, sen gör din 80 med 50 cc
Hehe ;D ja axxet blev mkt bättre och den känns lixom typ rippare i början:D http://twostroke.se/product.asp?product=16101Ropen94 skrev:Okej, men gav den där kopplingen mycket skillnad i axx?
Kan du länka den?
Var det svårt att montera den?
word:)guth skrev:han behöver inte myttaen på skolan med en classic som hennes pappa trimmat, vet ej hur men org cyll/rör, gör omkr. 70 (80 på mätaren
) dock inget värsting acc men int sämre än någon annan bögpulka heller!
men det är ändå rätt stor skillnad på 70 och 85 km /h? och en koppling o varitatorvikter ska väll inte göra 15km/h i hastighet eller?guth skrev:han behöver inte myttaen på skolan med en classic som hennes pappa trimmat, vet ej hur men org cyll/rör, gör omkr. 70 (80 på mätaren
fast helt omöjligt är det inte... kompisens classic gör 63 med bara dragen sladd... (på rakan)Felarn skrev:men det är ändå rätt stor skillnad på 70 och 85 km /h? och en koppling o varitatorvikter ska väll inte göra 15km/h i hastighet eller?guth skrev:han behöver inte myttaen på skolan med en classic som hennes pappa trimmat, vet ej hur men org cyll/rör, gör omkr. 70 (80 på mätaren