kallepalle skrev:inställningsfel. prova med större munstycke i förgasaren.
men problemet är att den har börjat blöddra också men tror inte att de har med detta att göra för ojämt har den gått så länga jag haft den men nu börjar ja störa mig på de t.ex man ska burna lite så är de inte så lätt
bluddrar den på låga eller höga varv? varför den har börjat bluddra nu beror mest troligt på att det börjar bli varmare ute. dvs mindre syrerik luft vilket ger en fetare blandning.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
kallepalle skrev:bluddrar den på låga eller höga varv? varför den har börjat bluddra nu beror mest troligt på att det börjar bli varmare ute. dvs mindre syrerik luft vilket ger en fetare blandning.
typ mellan men va tror du de kan va som gör så den går dåligt på så höga varv då?
kallepalle skrev:bluddrar den på låga eller höga varv? varför den har börjat bluddra nu beror mest troligt på att det börjar bli varmare ute. dvs mindre syrerik luft vilket ger en fetare blandning.
typ mellan men va tror du de kan va som gör så den går dåligt på så höga varv då?
kallepalle skrev:bluddrar den på låga eller höga varv? varför den har börjat bluddra nu beror mest troligt på att det börjar bli varmare ute. dvs mindre syrerik luft vilket ger en fetare blandning.
typ mellan men va tror du de kan va som gör så den går dåligt på så höga varv då?
glass, har du kollat stiftet ?:)
Nja xD kanske ska ta å göra de kan man göra de när som hälst eller ska man köra på nått ''speciellt'' sätt xD
KarlssoN^ skrev: kan göra de nu och kolla vilken färg sen gör du rent det och kör på max typ 200 meter, men kan garanterat säga att det är för stort munstycke:).
så jag tar ut de och gör rent sen kör ja typ ut te vägen och kollar igen.. eller?