Sida 1 av 1
för litet munstycke
Postat: 15 april 2010, 20:47
av Aerox_Isse
vad händer om man har för litet munstycke? vilka skador kan uppstå?
Postat: 15 april 2010, 20:49
av guth
skära
Postat: 15 april 2010, 20:50
av Aerox_Isse
guth skrev:skära
men om jag har ett högvarvigt rör och pluggen kvar, kan den fortfarande skära?
Postat: 15 april 2010, 20:52
av Ropen94
Nej då är det som original;)
Postat: 15 april 2010, 20:53
av stylepro
skära, nypa,
Postat: 15 april 2010, 20:54
av Aerox_Isse
Ropen94 skrev:Nej då är det som original;)
ok, men det gör inget att de är högvarvigt?
Postat: 15 april 2010, 20:59
av stylepro
Ropen94 skrev:Nej då är det som original;)
vah?!? spelar ingen roll om motorn är original eller fet trimmad, om en motor stryper sej så kan det gå åt helvete..
Jovisst det är bättre om den är original men fortfarande inte bra..
Postat: 15 april 2010, 21:01
av Aerox_Isse
Men tror ni att de skär sig om jag sätter på effekt rör som är högvarvigt och inte byter munstycke?
Postat: 16 april 2010, 10:09
av Riiikard
Aerox_Isse skrev:Men tror ni att de skär sig om jag sätter på effekt rör som är högvarvigt och inte byter munstycke?
Förr eller senare JA.
Postat: 16 april 2010, 11:33
av derbi_senda93
Aerox_Isse skrev:Men tror ni att de skär sig om jag sätter på effekt rör som är högvarvigt och inte byter munstycke?
Ja, men om du inte ska ta bort pluggen är det ingen fara.
Postat: 16 april 2010, 13:11
av >n0 oNe<
har du för litet munstycke ska du byta så fort du kan
Postat: 16 april 2010, 13:38
av KarlssoN^
eftersom om att bensinen kyler, så om den får för lite bensin så är det samma som att inte ha vatten i kylaren ungefär. + att den går sämre men det är ju om man har tagit bort pluggen
Postat: 17 april 2010, 00:58
av mar14893
Kolvringarna och kolven kan bli förstörda för att blandningen blir för mager. Bättre med för stort än för litet, dock är ju lagom bäst.