Jag köpte ett Leovince ZX (1600 kr) rör och bytte vikterna och köpte till nya hårdare fjädrar (40 % styrka), och tog bort V-ringen.
Den gick 85 och med grymt axx för en billig peng!!!
_jk_ skrev:Jag köpte ett Leovince ZX (1600 kr) rör och bytte vikterna och köpte till nya hårdare fjädrar (40 % styrka), och tog bort V-ringen.
den gjorde kanske 85 enligt mätare men den gjorde högst 70 ärliga
_jk_ skrev:Jag köpte ett Leovince ZX (1600 kr) rör och bytte vikterna och köpte till nya hårdare fjädrar (40 % styrka), och tog bort V-ringen.
NEJ!
Har kört efter inte BARA en kompis utan flera och alla visade mellan 75-85.
SÅ VAR DET MED DET!
NEJ!
SÅ VAR DET MED DET!
haha spellar ingen roll hur många kompisar du har kollat med jag har ladrig i hela mitt 3 år långa moped liv sett en moped mätare som gåt mindre än 5 fel och det högsta jag sett är en orginal moped som gjorde 150 i nerförsbacke när den var orginal på digital mätare
men dom som den gjorde 85 på hade mätare som gjorde 15kmh fel och dom som de gjorde 75 på gick kanske ganska rätt
NEJ!
SÅ VAR DET MED DET!
och dummare än dig kan man ju knappast bli
den går inte i 85 FATTA!!! det är ett lågvarvigt rör och ett kasst(stavas?) sådant
köp polini corsa 70cc, mk handmade rör, 17,5mm förgasare, lättare vikter och hårdare kopplingsfjädrar så har en bra setup inte heller så dyr. Givetvis så får du dra v-ringen å luftburkspluggen oxå.
^Nilsson^ skrev:den gjorde kanske 85 enligt mätare men den gjorde högst 70 ärliga
NEJ!
SÅ VAR DET MED DET!
och dummare än dig kan man ju knappast bli
den går inte i 85 FATTA!!! det är ett lågvarvigt rör och ett kasst(stavas?) sådant
Du som vet allt, har ju säkert testat min moppe ochså.
Min mätare visade 85 och den visade säkert fel, men jag har testat med så många andra ochså som visat 80 (ÅTTIO).
När jag lade tillbaks v-ringen så går den bara 65!