Tja har en vivacity som jag måste gasa för att den ska starta och sen gasa för att den inte ska dö vad är felet ? har ett pro replica rör o 8 grams vikter och 78 munstycke
Hade ju 52 munstycke först då gick den utan att dö o behövde inte gasa för at starta men kan ju inte gärna köra med 52 lix , så bytte o de blev så här fattar nt felet
Felarn skrev:samma problem med min speedgiht 2. har 7g vikter, pro replica rör, öppet luftfiler och 90 munstycke. (vet att de är stort men går inte riktigt annars)
Det har varit elchoken som spökat på min så tror inte den fungerar.
Någon som har något tips vad det kan vara?
Skruva på tomgångsskruven
Nej, men kolla förgasaren
inget "fel" tror jag. Har också vivacity, och precis som det står på styr kåpan. "cold engine = throttel closed" "warm engine = throttel open" Det vill säga om motorn är kall får jag inte hålla någon gas, då kan den bli omöjlig att få igång. Men motorn startar inte utan gas när den är varm. Så lite gas när den är varm så den startar sen går den på tomgång. Men din kanske dör på tomgång ? isf så är det luftskruv och tomgångs skruv. Ev rengöra förgasaren.
Felarn skrev:samma problem med min speedgiht 2. har 7g vikter, pro replica rör, öppet luftfiler och 90 munstycke. (vet att de är stort men går inte riktigt annars)
Det har varit elchoken som spökat på min så tror inte den fungerar.
Någon som har något tips vad det kan vara?
Skruva på tomgångsskruven
Nej, men kolla förgasaren
har rengjort förgasarn, nya packningar och allt i den stilen. Det började krångla när elchoken pajade och funderar på om de e givaren te den som e tokig..