sammer skrev:Heeej jag önskar min moped går upp 100 km/h
tips mig vad jag ska köpa trim dela till moped för kunna upp till 100 km/h
tack:)
Enligt mätarenFelarn skrev:på mätarn då eller? berhöver väll lite andra saker för att få upp den i de hastigheterna såsom koppling, variator och vev som klarar av de..?Pizzadax skrev:Ja såld mitt gianelli rör till en som hade dr70cc cylindern och han har väll 19mm förgasare, den gör 110
Pizzadax skrev:Enligt mätarenFelarn skrev:på mätarn då eller? berhöver väll lite andra saker för att få upp den i de hastigheterna såsom koppling, variator och vev som klarar av de..?Pizzadax skrev:Ja såld mitt gianelli rör till en som hade dr70cc cylindern och han har väll 19mm förgasare, den gör 110, ja vet attd e är en drömhastighet. Men den gör nog 100. Han har inte sagt någon setup så vet inte va den är
Jo han kan ju hitta på me..Vivven skrev:Pizzadax skrev:Enligt mätarenFelarn skrev: på mätarn då eller? berhöver väll lite andra saker för att få upp den i de hastigheterna såsom koppling, variator och vev som klarar av de..?, ja vet attd e är en drömhastighet. Men den gör nog 100. Han har inte sagt någon setup så vet inte va den är
dr70cc = gjutjärn, lågvarvig? gianelli gör inga drömhastigeter