Stor mopedfestival 19 Juni, Vårgårda!

Vad som är på gång och det som varit i mopedsverige!
SIXTEN7H
Elmoped
Kontakt:

Stor mopedfestival 19 Juni, Vårgårda!

Inlägg av SIXTEN7H »

(information uppdaterad 2010-06-14)

Vi har nu vart uppe på Tånga Hed i helgen och arbetat som funktionärer under den årliga Nostalgifestivalen. Trots nedbrunnen hall var det grymt bra och roligt. Vi har nu ett stort tält ståendes på området och det löser alla problem som uppstod iomed branden.

Epa/Moppe Festival 2010
En motorträff för alla som är intresserade av Mopeder & Epa/A-traktorer. Veteraner eller nya spelar ingen roll. Utöver detta har vi också satsat på att få in andra motorsporter som du kan sysselsätta dig med om du är under 18 år. Dragracing, Virtuell bilsport, Trial osv...
Mer information om evenemanget hittar du på hemsidan:
HEMSIDA: http://epamoppe.sixten.info/wordpress/

Det här kommer bli ett av Sveriges största motorevenemang för unga, missa det inte!
Vi ses den 19 Juni!

Marcus@leader-sjuharad.se
0702 99 36 39
0325 618 692
Senast redigerad av SIXTEN7H den 14 juni 2010, 10:31, redigerad totalt 1 gånger.
SIXTEN7H
Elmoped
Kontakt:

Det närmar sig

Inlägg av SIXTEN7H »

Hallå alla!
Det närmar sig Epa/Moppe-festival och då passar inomhushallen på området vi ska vara på att brinna ned till grunden. :shock:

SOM TUR ÄR! (i all otur) så ska det mesta av vår verksamhet vara utomhus och ansvariga för området ordnar dit alternativa lösningar för inomhusaktiviteterna. Vi kör alltså på som vanligt med lite andra lösningar bara.

nån som tänkt komma? :)
Användarens profilbild
lule
Kinaraket

Inlägg av lule »

kan man komma fast man har en lätt mc :P Yamaha DT 125R
SIXTEN7H
Elmoped
Kontakt:

Inlägg av SIXTEN7H »

lule skrev:kan man komma fast man har en lätt mc :P Yamaha DT 125R
Klart du kan komma även om du kör lätt MC. Det finns parkering för mc, bil och så på andra sidan fältet. utställningsområdet är öppet för mopeder & epa/a-traktorer. Blackracet är öppet för epa/a-traktorer och mopeder.
SIXTEN7H
Elmoped
Kontakt:

LÖÖÖRDAG!

Inlägg av SIXTEN7H »

På Lördag kör vi!
kom förbi från 10:00 käka burgare och häng runt, det händer en hel del under dagen. sen blir det Blackrace och sist blir det drive-in bio. woooo!
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

de var en jävla massor a-traktorer som körde runt i vårgårda förut men såg bara en moppe rulla in på området :D lirade dock fotbollsmatch så jag tittade inte så mycket :D
Tillhör mille!
Användarens profilbild
vongyllis
Svårstartad skrothög

Inlägg av vongyllis »

meanzick skrev:de var en jävla massor a-traktorer som körde runt i vårgårda förut men såg bara en moppe rulla in på området :D lirade dock fotbollsmatch så jag tittade inte så mycket :D
jag var där och bänka hojen till 18 hk !.. nöjd som fan
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

vongyllis skrev:
meanzick skrev:de var en jävla massor a-traktorer som körde runt i vårgårda förut men såg bara en moppe rulla in på området :D lirade dock fotbollsmatch så jag tittade inte så mycket :D
Göött! Mycket folk eller?
Bild
SIXTEN7H
Elmoped
Kontakt:

Inlägg av SIXTEN7H »

Rabxorzz skrev:
vongyllis skrev:
Göött! Mycket folk eller?
nice med 18hk!
det var ok med folk, vi hade flera mopedklubbar som inte kom på grund av vädret på morgonen, det var ändå 230 betalande personer på plats dock + funktionärer och band och annat så lätt en 300 personer.
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

Jag kunde inte komma, och ville inte komma heller egentligen då jag inte har något fungerande fordon alls nu, och komma då, vore bara att skämma ut sig. Så grovt att man aldrig mer hade kunnat visa sig mer på motorscenen. Så ni slapp se mitt vidriga beläte.

Blir troligen inga träffar på minst tre år framöver när man bråkar med det omöjliga bilkörkortet som kommer att bli min död. Kommer aldrig att klara teorin t.ex. oavsett vad jag gör.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Skriv svar