davjoh skrev:Nu är det så att jag inte får trimma för min mamma för det är "olagligt", så kan ni komma på något bra jag kan övertala henne med ?
finns en sån här tråd nånstans med massor av svar
länka ?
letar men hittar den typ inte :S sök funktionen funkar typ inte för mig, om jag trycker på nån annan sida än 1an finns det inget där även om det står typ 20k träffar men endå finns det inget där jävla skit
skurmupp skrev:Ingen som har fler grejer:)
Har nämnligen två omöjliga föräldrar där hemma
orka fråga jag drog bara pluggen och då när pappa märkte de sa han: aja nu räcker de väl .
sen har jag bytt drev osv flera gånger så den gått uppmot 80, och då sa han typ sammasak sen nu har jag köpt en 17,5a och nu räcker de tydligen igen
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"
Jag gjorde följande, att jag kom hem ganska ofta och klaga på att alla körde ifrån mig.
Min pappa kan endel inom motorvärlden så det var svårt att lura han, men efter ett tag han sa att jag fick trimma sålänge jag höll hastighets begräsningar och svor på att bete mig bra i trafiken.
Och det har funkat bra!(Y)
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
skurmupp skrev:Ingen som har fler grejer:)
Har nämnligen två omöjliga föräldrar där hemma
orka fråga jag drog bara pluggen och då när pappa märkte de sa han: aja nu räcker de väl .
sen har jag bytt drev osv flera gånger så den gått uppmot 80, och då sa han typ sammasak sen nu har jag köpt en 17,5a och nu räcker de tydligen igen
haha fyfan
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?
Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Pulliboy skrev:Som många redan sagt så kan du ju säga att alla kör ifrån dig haha
men tänk på att du inte ska köra fortare än att du kan hantera moppen
Precis
Haha...jag har hört att sådana som kör 30 moppar som trimmar (förra lagen snubbar) som inte behövde ta förarbevis då körde mot enhelriktat inne i stan ^^
så menar att det är nog bra o kunna lite iaf och om man verkligen inte vet vad enkelriktat är så ska man banne mig inte köra trimmat
Pulliboy skrev:Som många redan sagt så kan du ju säga att alla kör ifrån dig haha
men tänk på att du inte ska köra fortare än att du kan hantera moppen
Precis
Haha...jag har hört att sådana som kör 30 moppar som trimmar (förra lagen snubbar) som inte behövde ta förarbevis då körde mot enhelriktat inne i stan ^^
så menar att det är nog bra o kunna lite iaf och om man verkligen inte vet vad enkelriktat är så ska man banne mig inte köra trimmat
Håller med dig till 100%!
Jag älskar oxå att trycka på lite när man kör! Men man måste vara medveten av konsekvenserna oxå! För det är inte heller roligt att vara 18 och inte få ta körkort, pga man kört trimmat
Men om nu dina föräldrar inte vill att du ska trimma får du väll smygtrimma lite
Behöver ni hjälp, eller bara vill snacka om moppar eller annat skoj, så är det bara att adda: Adde_pauli@hotmail.com =)
som dem säger att dom kör ifrån dig.
Muta dem med att du ska vara bättre i skolan och göra olika sysslor hemma.
Alla andra gör det.
Vet ingen som blivit tagen.
ska hålla hastighetsbegränsningarna.
kör lugnt.
betalar eventuella böter själv
DEA!! skrev:som dem säger att dom kör ifrån dig.
Alla andra gör det.
kör lugnt.
hmm...inte bara böter man kan få, även ngn av förälderns kort kan åka med.
Alla andra gör det.
kör lugnt.
det är bara att säga att man trimmat i smyg utan tillåtelse
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?
Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Alla andra gör det.
kör lugnt.
då måstre föräldrarna bevisligen ha känt till och tillåtit trimning för körning på allmän väg
Alla andra gör det.
kör lugnt.
då måstre föräldrarna bevisligen ha känt till och tillåtit trimning för körning på allmän väg
Jo, och har för mig om moppen står på ngn av dem är dem skyldiga att se till så den är laglig.