Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
hade kört orginal ett tag kanske en månad o nästan försökt få polisen att stanna en så kanske dom "litar" lite mer på dig om du kör trimmat blir tagen kör org blir tagen
än om du kör trimmat blir tagen kör trimmat blir tagen
tror jag hade gjort så men sen ska man juh inte göra ngt olagligt för att bli tagen utan bara köra igenom en poliskontroll istället för att undvika den o köra en genväg
tror det är en ganska bra ideé dock har jag aldrig blivit tagen innan så jag vet inte hur poliser är när dom stannar mopeder
stunt_pojken^^ skrev:hade kört orginal ett tag kanske en månad o nästan försökt få polisen att stanna en så kanske dom "litar" lite mer på dig om du kör trimmat blir tagen kör org blir tagen
tror jag hade gjort så men sen ska man juh inte göra ngt olagligt för att bli tagen utan bara köra igenom en poliskontroll istället för att undvika den o köra en genväg
tror det är en ganska bra ideé dock har jag aldrig blivit tagen innan så jag vet inte hur poliser är när dom stannar mopeder
stunt_pojken^^ skrev:hade kört orginal ett tag kanske en månad o nästan försökt få polisen att stanna en så kanske dom "litar" lite mer på dig om du kör trimmat blir tagen kör org blir tagen
Låter som en rätt bra ide
vagga snuten till sömns genom att köra lagligt och när det passar sig, ge järnet.
Låter som en rätt bra ide
vagga snuten till sömns genom att köra lagligt och när det passar sig, ge järnet.
Men de kan ju ta mopeder även om man kört lagligt
jodå,men spela dem ett spratt under deras egen nos.
fast funkar det inte med att lura dem gäller det att kunna komma undan. Antalet polisjakter jag hade i unga år har jag tappat räkningen på men polisen var de facto lättare "att bli av med" på den tiden.
Numera är man för gammal och alltför tung för att kunna hänga av dem.
Dessutom finns Nemesis nr1 mot oss numera, enduron...... *hugaligen!*