TSR är ett föredöme, stretar på vidare oavsett vad, japanracing har dött, gala MNF går snart hädan, och ett flertal andra forum har också dött. en TSR stretar starkt vidare.ProTeam skrev:Kul att se vad många användare och att sidan fortfarande bara blir större och bättre!
Hoppas verkligen att det fortsätter så, själv kommer jag nog titta in någon gång ibland och hålla koll;)
Trevlig sommar på er alla
// ProTeam
nej, inte riktigt, jonas skulle ju se om han hittade nån bild från förut, men han hittade ingen. vad som var annorlunda vet jag ej. men såhär har det iaf sett ut sedan jag kom hit, så en lite ändring skulle ju inte skada precis. bara en färgändring eller nåt, behöver inte vara så stort!bensinskalle skrev:Ny design vore ju inte fel, har ju varit samma sen starten ^^
Jag har varit här i snart två år, inget har hänt :pkallepalle skrev:nej, inte riktigt, jonas skulle ju se om han hittade nån bild från förut, men han hittade ingen. vad som var annorlunda vet jag ej. men såhär har det iaf sett ut sedan jag kom hit, så en lite ändring skulle ju inte skada precis. bara en färgändring eller nåt, behöver inte vara så stort!bensinskalle skrev:Ny design vore ju inte fel, har ju varit samma sen starten ^^
Japanracing dog slutgiltigt nu för någon månad sedan, och ett flertal forum dog också, så fort skaparen liksom släpper greppet så dör dem ut.MarcusAndersson skrev:Vad får dig att tro att alla forum utom tsr dött ?
Dock så är det starkt av tsr att hålla kvar sina medlemmar som lämnat mopedtiden.
Creds till det !
Nää men det var annan design förut, har heller inte sett den däremot xDbensinskalle skrev:varit här i över 2,5 år och de har sett likadant ut hela tiden