Det är 250cc INTE 50cc
(Jag hitta inget om mellan mc så skapa den i lätt mc)
Ha det gött // Lovet_93
Orion är inte bralovet_93 skrev:det är det jag oxå trorTuta skrev:Jag skulle inte tro att det är nån vidare kvalitet på den där
Men snygg va den jumen dom har ju gjort massa crossar (orion) dom är väll bra?
bra och bra efter 10-20st turer sitter man på marken för då är dämparen slut.lovet_93 skrev:det är det jag oxå trorTuta skrev:Jag skulle inte tro att det är nån vidare kvalitet på den där
Men snygg va den jumen dom har ju gjort massa crossar (orion) dom är väll bra?
ok, tack för svarbensinskalle skrev:orion suger hästballe
och de är samma motortyp i dendär hojen som i orion ^^ **Loncin**
Ja skulle inte bli förvånad om det dessutom var samma motor som sitter i deras orion 30, eller va den nu heter... Den med 250 motor![]()
Den har ju dessutom 19 hk, en 125:a har ju 15 hk, även de nya fyrtaktarna, och med lite hjälp så kommer dom mot 16-17..... Den är alltså slö i förhållande till sin storlek
Sitthöjden verka ganska normal, men den ser ut att ha väldigt kort hjulbas mot lite stadigare motarder...
Jag skulle inte ha köpt den, den må vara billig men det är fortfarande många tusenlappar... De kommer att vara svårt att sälja hojen sen när du tröttnat på den dessutom. Du kommer ha mkt roligare med en bagagnad hoj i samma prisklass av ett riktigt märke, risken att du förlorar alla pengarna är mindre.
Du kan inte köra upp på dendär hojen heller, måste vara 400cc då.
Skit inte i körkortet, annars förtjänar du fan ett nackskott innan du kör ihjäl nån annan också...lovet_93 skrev:ok, tack för svarbensinskalle skrev:orion suger hästballe
Ja skulle inte bli förvånad om det dessutom var samma motor som sitter i deras orion 30, eller va den nu heter... Den med 250 motor![]()
Den har ju dessutom 19 hk, en 125:a har ju 15 hk, även de nya fyrtaktarna, och med lite hjälp så kommer dom mot 16-17..... Den är alltså slö i förhållande till sin storlek
Sitthöjden verka ganska normal, men den ser ut att ha väldigt kort hjulbas mot lite stadigare motarder...
Jag skulle inte ha köpt den, den må vara billig men det är fortfarande många tusenlappar... De kommer att vara svårt att sälja hojen sen när du tröttnat på den dessutom. Du kommer ha mkt roligare med en bagagnad hoj i samma prisklass av ett riktigt märke, risken att du förlorar alla pengarna är mindre.
Du kan inte köra upp på dendär hojen heller, måste vara 400cc då.Har tänkt efter lite nu och det blir en beg. mc (ktm, husaberg....) jag skiter i körkortet så behöver inte köra upp
hahahah, bara för ja skiter i körkort behöver jag inte köra som en idiot?? Fick min första cross när jag var typ 2 så jag kan köraTuta skrev:Skit inte i körkortet, annars förtjänar du fan ett nackskott innan du kör ihjäl nån annan också...lovet_93 skrev:ok, tack för svarbensinskalle skrev:orion suger hästballe
Du kan inte köra upp på dendär hojen heller, måste vara 400cc då.Har tänkt efter lite nu och det blir en beg. mc (ktm, husaberg....) jag skiter i körkortet så behöver inte köra upp
den garantin dom kineserna har är funktions garanti alltså den ska funka när man köpt den sen kan man inte gå på garanti längre om nåt går sönder senare,guth skrev:vad vet du om grantinMura skrev:den garantin kommer man inte långt med, man får en bra begagnad cross för 17 tusenguth skrev:tycker du borde köpa! kul att ha något annnat, och var inte spec dyr heller + att borde väl vara garanti?
?
jaha och?
du tänker ju som en idiot redan nu att köra cross och att köra motorcykel på vägen är så olika så ingen ens kan gissa. hoppar verkligen polisen tar dig innan du skadar någon. annars hoppas jag du kan alla trafikregler ? för om du orsakar en olycka pga att du inte följde trafik reglerna och du inte har ett körkort finns det väldigt få försäkringar som gäller. alltså så betalar du hela köretlovet_93 skrev:hahahah, bara för ja skiter i körkort behöver jag inte köra som en idiot?? Fick min första cross när jag var typ 2 så jag kan köraTuta skrev:Skit inte i körkortet, annars förtjänar du fan ett nackskott innan du kör ihjäl nån annan också...lovet_93 skrev: ok, tack för svarHar tänkt efter lite nu och det blir en beg. mc (ktm, husaberg....) jag skiter i körkortet så behöver inte köra upp
Jag kan alla regler och skit, men vad går ett lätt mc körkort på då (ungefär)fax110 skrev:du tänker ju som en idiot redan nu att köra cross och att köra motorcykel på vägen är så olika så ingen ens kan gissa. hoppar verkligen polisen tar dig innan du skadar någon. annars hoppas jag du kan alla trafikregler ? för om du orsakar en olycka pga att du inte följde trafik reglerna och du inte har ett körkort finns det väldigt få försäkringar som gäller. alltså så betalar du hela köretlovet_93 skrev:hahahah, bara för ja skiter i körkort behöver jag inte köra som en idiot?? Fick min första cross när jag var typ 2 så jag kan köraTuta skrev: Skit inte i körkortet, annars förtjänar du fan ett nackskott innan du kör ihjäl nån annan också...
5000-20000 sisådärlovet_93 skrev:Jag kan alla regler och skit, men vad går ett lätt mc körkort på då (ungefär)fax110 skrev:du tänker ju som en idiot redan nu att köra cross och att köra motorcykel på vägen är så olika så ingen ens kan gissa. hoppar verkligen polisen tar dig innan du skadar någon. annars hoppas jag du kan alla trafikregler ? för om du orsakar en olycka pga att du inte följde trafik reglerna och du inte har ett körkort finns det väldigt få försäkringar som gäller. alltså så betalar du hela köretlovet_93 skrev: hahahah, bara för ja skiter i körkort behöver jag inte köra som en idiot?? Fick min första cross när jag var typ 2 så jag kan köra