Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Jo har hört mycket skit om Voddler, Tar upp stor del av belastnignen på datorn vilket gör att internet blir as segt, går inte att söka på filmer och ja allmänt dåligt :S
Honkan skrev:Jo har hört mycket skit om Voddler, Tar upp stor del av belastnignen på datorn vilket gör att internet blir as segt, går inte att söka på filmer och ja allmänt dåligt :S
aa och det tar skit långt tid innan man kommer in på skiten vänta typ 15-30min :O på att den skulle ansluta till servern.. och brukar krascha ibland :/ ja allmänt dåligt.... men spotify var också dåligt ibörjan men nu är de bra så hoppas det blir samma här
Jag kan inte ens ladda ner det xD Datan hänger sig totalt när jag laddar ner själva programmet från deras hemsida Allt annat fungerar att ladda ner
Honkan skrev:Ja, nu är spotify grymt kungligt.. Nästan blivit ett litet beroende
Hoppas Voddler också höjjer sig som du säger =)
Haha japp, jag lyssnar inte på musik som inte finns på spotify i princip xD
voddler är inte perfekt men hittar inget spec problem? förutom att man inte kan söka xD
Men laggar inte för mej eller gör mej dator segare, kan spela CS och ha internet uppe och inte känna av voddler har dock ny dator så kan väl ha sin del i det hela men de är verkligen ingen värsting!!
en sak som jag tänkt på, rätt kass kvalite?
guth skrev:voddler är inte perfekt men hittar inget spec problem? förutom att man inte kan söka xD
Men laggar inte för mej eller gör mej dator segare, kan spela CS och ha internet uppe och inte känna av voddler har dock ny dator så kan väl ha sin del i det hela men de är verkligen ingen värsting!!
en sak som jag tänkt på, rätt kass kvalite?
Det är väll för att det inte är HD-filmer och dom förstoras upp massor så dom passar i fullscreen på din skärm typ