Nej. Jag vet inte varför folk har börjat bli hysteriska över nätaggregat nu på sistone. Folk värkar glömma att grafikkorten drar mindre och mindre ström ju mer de utvecklas. Jag kör själv en I5:a med 2st 5770 stabilt med 450W Corsair så 400W räcker lugnt till den där datorn även om det nätaggregatet inte har lika bra 12V lina.
pruttrick skrev:Nej. Jag vet inte varför folk har börjat bli hysteriska över nätaggregat nu på sistone. Folk värkar glömma att grafikkorten drar mindre och mindre ström ju mer de utvecklas. Jag kör själv en I5:a med 2st 5770 stabilt med 450W Corsair så 400W räcker lugnt till den där datorn även om det nätaggregatet inte har lika bra 12V lina.
Lita på pappa Prutt han verkar vara uppstyrd och kunna vad han snackar om!
Kör på 230 W, bara dom allra häftigaste som har 400 W, asså så lite watt som möjligt ska det vara, för att visa att man inte behöver massor för att vara tuff
meanzick skrev:Kör på 230 W, bara dom allra häftigaste som har 400 W, asså så lite watt som möjligt ska det vara, för att visa att man inte behöver massor för att vara tuff
hahahah de låter som om du snackar om din penis gubben <3
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Vill du ha det optimala så går du till närmaste datakunnig butik, som har bra rykte!!
Så ber du dom plocka ihop en speldata (med prestanda som klarar det du vill) och du säger ett max pris.
Be dom skriva ut en offert och kolla på den .
DEA!! skrev:Vill du ha det optimala så går du till närmaste datakunnig butik, som har bra rykte!!
Så ber du dom plocka ihop en speldata (med prestanda som klarar det du vill) och du säger ett max pris.
Be dom skriva ut en offert och kolla på den .
Men oftast tar dom då dom dyra bra grejerna än dom billiga grejerna som duger gott och väl...
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !