Själv så gibbar jag med en a4Tech X7 (Y) men den ficka jag damp på idag så den är lite halft sönder

underbar musxps_martin skrev:Okej, Har tänkt att köpa ny mus nu för att denna är så J***a seg i knapparna, så vad har ni att rekommendera för ca 300-400.
kollat lite på en MS INTELLIMOUSE EXPLORER 3.0 som bara kostar 185spänn med microsofts moneyback kampanj, är den någe bra?
Det är en ganska valig standard mus men har ganska bra passform för handen. För knappa 200 så är det nog det bästa du kan få.xps_martin skrev:Okej, Har tänkt att köpa ny mus nu för att denna är så J***a seg i knapparna, så vad har ni att rekommendera för ca 300-400.
kollat lite på en MS INTELLIMOUSE EXPLORER 3.0 som bara kostar 185spänn med microsofts moneyback kampanj, är den någe bra?
har också den, skitnice men känns lite billig i kvaliténmeanzick skrev:underbar musxps_martin skrev:Okej, Har tänkt att köpa ny mus nu för att denna är så J***a seg i knapparna, så vad har ni att rekommendera för ca 300-400.
kör själv på den
har kännt på den, stört skön juFrillanmcdillan skrev:Steelseries Ikari FTW FTW!!!
Ska jag vara ärlig så är det en av dom skönaste musarna jag hållt i! dom sa i affären att man inte kunde få bättre mus för priset. Den var i samma klass som musarna som kostade 5-6hundra...xps_martin skrev:verkar som att en 3.0 verkar vara rätt så bra, tror nog det blir en sådanOm man tycker att den är ful så kan man följa guiden på fragbite där han visar hur man kan göra för att lacka om den ;D
länk-> http://www.fragbite.se/?threadID=820258
TeddaN- ligger en sådan bra i handen? den va ju rätt så billig
hittade min Logitech Mx900 bluetooth mus nyss. fasiken va skön den är-TeddaN- skrev:Okej den är skön men en sån jag har t.e.x får man sjukt bra grepp med!meanzick skrev:sant, 3.0 är väl ingen precis designmus men helt klart den skönaste jag testat