Msn messenger ääbri

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Glennish
Farsans gamla zündapp

Msn messenger ääbri

Inlägg av Glennish »

tjenahej. har ett litet problem :(

tänkte skicka över en psfil till en polare som skulle modifiera om min speedfight. nu till saken;

Loggar in, tar sjukt lång tid. när jag väl kommer fram står det skicka felrapport osv.. felsökte och det stod IE offline.. googlade lite och de sa att jag skulle sätta på internet explorer så att den inte stod på arbeta offline. CHECK. ominstallera msn. CHECK

detta hände på dag bara, helt plötsligt så satte jag på datorn och spotify slutade också koppla upp sig.. nån som har haft likande problem som kan hjälpa mig? skulle va asnajs!

är de någon som även vet hur jag kommer in på routern? man ska väl skriva in 213.0.1.2 eller nåt sånt i adressfältet för att kunna fixa där? PUSS
Dracen skrev:
KoNG skrev:Han är lite vilsen bara
Men du är ju vilsen om du inte märker vad som händer!
haha big lol
Användarens profilbild
guth
Varnad

Inlägg av guth »

för mycke www.fattube.com på nätterna eller?

kan de va virus? :)
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Kontakt:

Re: Msn messenger ääbri

Inlägg av kallepalle »

Glennish skrev: är de någon som även vet hur jag kommer in på routern? man ska väl skriva in 213.0.1.2 eller nåt sånt i adressfältet för att kunna fixa där? PUSS

beror på vad du har för märke på routern. oftast är det 192.168.2.1/192.168.2.2
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller :)
Användarens profilbild
KarlssoN^
F.D Moderator

Inlägg av KarlssoN^ »

ta reda på vad det är för modell på router på min (zyxel) så skriver man p-320w (modellen) i adressen ;)
Skriv svar