Det går rykten på stan om att det har snöat i vårat avlånga land Hur mycket har det kommit hos er? Berätta gärna om ni haft några "snöproblem" än.
Det här är vad som har kommit här under de senaste dagarna. Bilden är tagen ur lite dålig vinkel men snön ligger mellan 43-44cm (nysnö). Bor i en förort till sundsvall som ligger lite på höjden
Det tog 45minuter för mig imorse att skotta fram bilen, herrejistanes vilket jobb!
Senast redigerad av chifen den 11 november 2010, 21:22, redigerad totalt 1 gånger.
Här har det bara kommit dryga decimetern, bor 2 mil öster om Göteborg.
Och ändå åker ni av vägen där nere? :O Vad håller ni på med?
Det är halt kanske ? xD
Ni får väl lära er att köra bil då xD Nämen här är det bra med bilar längs diken och vajerräcken också, främst lastbilar och dylikt men shit happends. Folk är ju mer van vid halka här också men ni borde ta fler svängar på halkbanan där nere
backmannn skrev:det är 45 hemma här utanför sundsvall ja hoppas det blir som förra året då vare typ 1.25 meter snö ^^
här är det bara några cm.. men när det kom blåste det som fan så ligger inte så mkt på höjden.. men inget saltat eller plogat här så ligger va 1cm typ brunsnö på vägen och är skit halt
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?
Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
runt 30 här i nyköping skulle jag tro, har inte mätt..
Skitmånga som kom sent till nationella prov i matte A för bussen körde i diket
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
6-7 cm här i höglänta delar, Fjantarna bakom ratten i Göteborg kan inte köra bil vintertid.
Ändå så kommer snön typ vartenda år..... Varje år så överraskar snön dem..... Är typ halva Göteborg.s bilförare alzheimer på det området eller?
Såg att en kamelryktare redan smaschat fronten på sin japseblekk, och då hade det inte ens hunnit komma några mängder vitmögel. Dem kanske kör säkrare på sitt kära sandiga underlag tro?
Pekkari13 skrev:här i kiruna äre kanske 6dm å som kallast har det varit -30 och lite mera ;p
Ni måtte fan frysa arslet av er där uppe. Inte undra på att ni är sävliga när hjärnan fryser till is på er..... Det sägs att t.o.m. snacket fryser till is när det blir kallt nog....
Uddevalla fick all snö från Vänern pga det fortfarande är relativt varm och det dunstar massor..
Här har vi ungefär 30-40 cm och det ligger endå bara 8 mil norr om göteborg så ganska ovanligt endå.
Det är ca 10-15 minusgrader också
Pekkari13 skrev:här i kiruna äre kanske 6dm å som kallast har det varit -30 och lite mera ;p
Ni måtte fan frysa arslet av er där uppe. Inte undra på att ni är sävliga när hjärnan fryser till is på er..... Det sägs att t.o.m. snacket fryser till is när det blir kallt nog....
när jag drog till skolan så vare -33 grader ute på morgonen
när jag drog till skolan så vare -33 grader ute på morgonen