Fever ZX är Sveriges mest sålda 50 cc scooter för 5:e året i rad. Mycket tack vare sin höga kvalitet och utrustningsnivå. Fever ZX har det mesta för att du ska trivas och finns i många färgalternativ. Motorn drar otroligt fint genom hela registret! Den svarar mycket fint på gas och drar direkt från botten ända upp på topp. Plus får den för sin fina motorgång och sitt klart konkurrenskraftiga pris.
Om den är sveriges med sålda för 5 året i rad är det mycket märkligt att twostroke inte har delar till den :O inte bara att de inte har trimmdelar utan allting.. finns inte vev att köpa:O 1 drivrem o.s.v finns ingen variator till den heller inte äns i orginal utförande
Är inte det konstigt?
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?
Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Är inte tms det mest sålda i sverige för tillfället? Och innan det var det baotian ... var får fevern plats?
Men jag har nog fel
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Kina är klart nr 1. PGO säger dom är skandinaviens mest sålda, och det kan jag nog hålla med om det är den vanligaste 2t jag ser. dock är allt detta mest jibber-jabber för att få skiten såld.
bluerider94 skrev:Fever ZX är Sveriges mest sålda 50 cc scooter för 5:e året i rad. Mycket tack vare sin höga kvalitet och utrustningsnivå. Fever ZX har det mesta för att du ska trivas och finns i många färgalternativ. Motorn drar otroligt fint genom hela registret! Den svarar mycket fint på gas och drar direkt från botten ända upp på topp. Plus får den för sin fina motorgång och sitt klart konkurrenskraftiga pris.
Om den är sveriges med sålda för 5 året i rad är det mycket märkligt att twostroke inte har delar till den :O inte bara att de inte har trimmdelar utan allting.. finns inte vev att köpa:O 1 drivrem o.s.v finns ingen variator till den heller inte äns i orginal utförande
Är inte det konstigt?
jo det tycker jag med är väldigt märkligt
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3
ta gärna en titt i mitt galleri
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker
jo, visst kan det va så att de skriver det men finns typ kanske 2 pgo i stan medans kanske 5-10 kymco zx... men att pgo va störst i skandinavien kan ju stämma då kymco kanske inte är så känt i tex norge eller finland
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?
Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Kina är de som ligger påförsäljningstopp i Sverige, men detta på grund av det låga prisen på dessa mopederna. Men man kan fråga sig om det är lågt pris i förhållande till den urusla kvaliten på dessa mopeder.
Men hur som helst så är Fever en storsäljare som inte ligger långt efter kinamopparna och visst är det lite märkligt att inte Two stroke valt att ta hem delar till dessa mopeder.
Kymco super 9 AC
70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter
runners skrev:Kina är de som ligger påförsäljningstopp i Sverige, men detta på grund av det låga prisen på dessa mopederna. Men man kan fråga sig om det är lågt pris i förhållande till den urusla kvaliten på dessa mopeder.
Men hur som helst så är Fever en storsäljare som inte ligger långt efter kinamopparna och visst är det lite märkligt att inte Two stroke valt att ta hem delar till dessa mopeder.
inte för att säga emot men (A) kymco och pgo och sym-jet är alla 3 företag från taiwan som anser sig själva inte höra till kina men att kina anser är taiwan är en del av kina de är en annan sak
och en anledning till den stora frågan i tråden är nog att det finns dåligt om delar att hitta även för ett företag. typiskt kina att bygga något men att inte bygga reservdelar