kymco zx fever. Konstigt??

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street

kymco zx fever. Konstigt??

Inlägg av bluerider94 »

Fever ZX är Sveriges mest sålda 50 cc scooter för 5:e året i rad. Mycket tack vare sin höga kvalitet och utrustningsnivå. Fever ZX har det mesta för att du ska trivas och finns i många färgalternativ. Motorn drar otroligt fint genom hela registret! Den svarar mycket fint på gas och drar direkt från botten ända upp på topp. Plus får den för sin fina motorgång och sitt klart konkurrenskraftiga pris.

Om den är sveriges med sålda för 5 året i rad är det mycket märkligt att twostroke inte har delar till den :O inte bara att de inte har trimmdelar utan allting.. finns inte vev att köpa:O 1 drivrem o.s.v finns ingen variator till den heller inte äns i orginal utförande

Är inte det konstigt?
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?

Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
alexanderfinnsbo
Svårstartad skrothög

Inlägg av alexanderfinnsbo »

Helt klart knepigt!!!
Användarens profilbild
Tuta
King of the street

Inlägg av Tuta »

Är inte tms det mest sålda i sverige för tillfället? Och innan det var det baotian ... var får fevern plats? :?

Men jag har nog fel :lol:
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
sefio
Kinaraket

Inlägg av sefio »

Kina är klart nr 1. PGO säger dom är skandinaviens mest sålda, och det kan jag nog hålla med om det är den vanligaste 2t jag ser. dock är allt detta mest jibber-jabber för att få skiten såld.
Bild
Användarens profilbild
aeroxr08
Varnad
Kontakt:

Re: kymco zx fever. Konstigt??

Inlägg av aeroxr08 »

bluerider94 skrev:Fever ZX är Sveriges mest sålda 50 cc scooter för 5:e året i rad. Mycket tack vare sin höga kvalitet och utrustningsnivå. Fever ZX har det mesta för att du ska trivas och finns i många färgalternativ. Motorn drar otroligt fint genom hela registret! Den svarar mycket fint på gas och drar direkt från botten ända upp på topp. Plus får den för sin fina motorgång och sitt klart konkurrenskraftiga pris.

Om den är sveriges med sålda för 5 året i rad är det mycket märkligt att twostroke inte har delar till den :O inte bara att de inte har trimmdelar utan allting.. finns inte vev att köpa:O 1 drivrem o.s.v finns ingen variator till den heller inte äns i orginal utförande

Är inte det konstigt?
jo det tycker jag med är väldigt märkligt
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3

ta gärna en titt i mitt galleri :D
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker ;)
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street

Inlägg av bluerider94 »

jo, visst kan det va så att de skriver det men finns typ kanske 2 pgo i stan medans kanske 5-10 kymco zx... men att pgo va störst i skandinavien kan ju stämma då kymco kanske inte är så känt i tex norge eller finland

Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
sefio
Kinaraket

Inlägg av sefio »

men samma sak här som med bilar, det finns fler V70s än Evos i sverige och du kommer aldrig hitta mer trim delar till evo än till V70.

Men om du nu ska bitcha om din vevaxel sötnos så klicka här för Athena racing axel med 12mm nållager.
Bild
Användarens profilbild
-TeddaN-
King of the street

Inlägg av -TeddaN- »

sefio skrev:men samma sak här som med bilar, det finns fler V70s än Evos i sverige och du kommer aldrig hitta mer trim delar till evo än till V70.

Men om du nu ska bitcha om din vevaxel sötnos så klicka här för Athena racing axel med 12mm nållager.
Länken är bruten! :wink:
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street

Inlägg av bluerider94 »

ja, den funkar inte.. men du säger ju emot dig sj ju

du säger att det finns fler v70 än evo i sverige och sen säger du att du ALDRIG kommer hitta mer trimm till evo än till v70

då eftersom de säger att kymco är vanligast... vf finns det inte trimm till den??

Men det är ju inte bara trimmdelar som inte finns. utan det finns inga orginalkopier på saker heller.. finns ingen "orginal vev" ingen variator o.s.v

nästan alla andra moddeller på ts har ju vev eller variator men inte kymco som sägs vara den mest sålda..

NeoD
Elmoped

Inlägg av NeoD »

Fevern är ju populär men att den drar bra är ju bara första veckorna. Finns otaliga problem med den såfort man kört den ett tag.
Yamaha Neos -98
Användarens profilbild
aeroxr08
Varnad
Kontakt:

Inlägg av aeroxr08 »

NeoD skrev:Fevern är ju populär men att den drar bra är ju bara första veckorna. Finns otaliga problem med den såfort man kört den ett tag.
kanske st'mmer men den är ju fortfarande populär
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3

ta gärna en titt i mitt galleri :D
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker ;)
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street

Inlägg av bluerider94 »

den drar bra hela vägen.. har en sj som aldrig har krånglat och det är en -00
de är riktigt bra mopeder

runners
King of the street

Inlägg av runners »

Kina är de som ligger påförsäljningstopp i Sverige, men detta på grund av det låga prisen på dessa mopederna. Men man kan fråga sig om det är lågt pris i förhållande till den urusla kvaliten på dessa mopeder.

Men hur som helst så är Fever en storsäljare som inte ligger långt efter kinamopparna och visst är det lite märkligt att inte Two stroke valt att ta hem delar till dessa mopeder. :?
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Ingen racer men lagom effekt för stadens gator.
fax110
Gasres

Inlägg av fax110 »

runners skrev:Kina är de som ligger påförsäljningstopp i Sverige, men detta på grund av det låga prisen på dessa mopederna. Men man kan fråga sig om det är lågt pris i förhållande till den urusla kvaliten på dessa mopeder.

Men hur som helst så är Fever en storsäljare som inte ligger långt efter kinamopparna och visst är det lite märkligt att inte Two stroke valt att ta hem delar till dessa mopeder. :?
inte för att säga emot men (A) kymco och pgo och sym-jet är alla 3 företag från taiwan som anser sig själva inte höra till kina :P men att kina anser är taiwan är en del av kina de är en annan sak

och en anledning till den stora frågan i tråden är nog att det finns dåligt om delar att hitta även för ett företag. typiskt kina att bygga något men att inte bygga reservdelar :P
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street

Inlägg av bluerider94 »

de kostar 13 -15 000 tror jag... och min har hållt helt utan krångel sen 00 så det är ingen dålig kvalité.. kymco är inte som baotian!

Låst