[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bexllp9xo30[/youtube]
jag vet att videon är inte är i HD XD

Det vad jag gör! tog fast 3 mopedister i går för fort körning och en bilist för han pratade i mobilenmillegustafsson_ skrev:Så jävla bäst ! faaan va avundsjuk jag blev nu . Jag skulle svängt ut efter bilar med de där på typ 24/7:D
1 k =?!30dagar skrev:Det vad jag gör! tog fast 3 mopedister i går för fort körning och en bilist för han pratade i mobilenmillegustafsson_ skrev:Så jävla bäst ! faaan va avundsjuk jag blev nu . Jag skulle svängt ut efter bilar med de där på typ 24/7:D
![]()
själv är jag inte polis! men fick ihop 1000kr ifrån 2 mopedisterdet är min lön^^
Feting myten!!30dagar skrev:Det vad jag gör! tog fast 3 mopedister i går för fort körning och en bilist för han pratade i mobilenmillegustafsson_ skrev:Så jävla bäst ! faaan va avundsjuk jag blev nu . Jag skulle svängt ut efter bilar med de där på typ 24/7:D
![]()
själv är jag inte polis! men fick ihop 1000kr ifrån 2 mopedisterdet är min lön^^
Jo jag har svårt att tro deperre92 skrev:Feting myten!!30dagar skrev:Det vad jag gör! tog fast 3 mopedister i går för fort körning och en bilist för han pratade i mobilenmillegustafsson_ skrev:Så jävla bäst ! faaan va avundsjuk jag blev nu . Jag skulle svängt ut efter bilar med de där på typ 24/7:D
![]()
Nackskott på sånna som dig som skammar små moppepojkar30dagar skrev:Så här jobbar jag!
1: Jag stoppar dej!
2:kommer fram pratar med dej
3:tittar om du har trim m,m
4:säger att den är trimmad o.s.v
5:väntar tills du blir nervös o så
6:säger neja tyvärr måste jag beslag ta den! + böter!
7:tittar åt sidan o säger " magiska ordet"![]()
8:så för man åka med honom till uttagsbankomaten om den är i närheten! eller 100-500kr om han har det
avgör sj böter 2000kr eller pengar!
30dagar skrev:Nu var det dags att sälja moppen på grund av körkort dags![]()
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bexllp9xo30[/youtube]
jag vet att videon är inte är i HD XD