va så att jag körde lite i stan sedan mötte jag en polis saktade in lite men polisen vänder om och börjar jaga mig jag kör som en dåre för att bli av med polisen jag va säkert jagad i 5 min sen när jag skulle köra in på en cykelstig så trillar jag xd (klumpigt jag vet)
men jag skada mig inte iaf men fick då prata en del med polisen och dom frågade varför jag försökte fly och massa annat moppen var ganska trimmad och en massa andra olaglia delar satt på men jag fjeskade en del och sen sa polisen bara ja okej grabben ta det lugnt i trafiken i fortsättningen så sa jag bara ja det ska jag göra... sedan fick jag köra iväg...
jag körde ner till stan igen där jag gick ett tag på stan sen körde jag hem och på vägen hem så ligger jag o kör fullpatte inne i stan ca (80)
och då möter jag samma polis som stannade mig och den kör eftermig och jag tänker nog bäst att stanna så jag stannar och polisen blir skit arg och skriker sa jag inte åt dig att köra lugnt i trafiken?
jo svarade jag ganska nervöst...
han skakade på huvet och sa ta det lugnt nu! och sen körde han bara iväg lättad som fan kan jag lova att jag var

och jag klarade mig utan böter eller nogåt 2 gånger om

ganska schysst polis var det även om han blev ganska sur andra gången