har du provat å hittat nån o- ring och sätta i där då ? slutade det inte å läka då ? om det är fel fjädrar märker du nog ifall du tar i längst ner på röret och sliter så märker du hur hårt det sitter123loser skrev:Sha, har ett MK thrower till en RRX som läcker vid mynningen av röret. När man lägger handen över mynningen så känner man till avgaserna som kommer ut lite därifrån och efter ett tag när man har kört så ser man massor av svarta fläckar som har tydligen sprutat ut ur läckan.
Trodde först att det var adaptern som var trasig men jämförde den med en annan och det var inga fel på den :S
Kan det vara så att de ska vara nån annan slags avgasfjädrar på röret än original fjädrarna? Köpte begagnat så sändaren kan ha typ glömt eller nåt.
okej men då borde du skaffa nya fjädrar och kolla på en järnhandel efter ett o ring's sett vet dom finns för har ett par låder hemma det är typ 100olika storlekar i varje och typ 1000 st fan hur många som helst123loser skrev:Jag drog lite värmetålig tejp runt adapterna, det blev bättre men det började läcka igen. Tror tejpen började smälta :p
Angående fjädrarna så hänger den ena medans den andra drar åt lite grann men knappt nånting :p
Och den den där O-ringen hittade jag inte någonstans :p
det ska inte spela någon roll. båda mina fjädrar har lossnat helt men den läcker inte ett dugg. förövrigt så är nog o-ringen trasig/borta, men det gör inget såvida inte ljudnivån blir för hög. för det kommer att täppas igen av sot genom tiden.123loser skrev:jag har fjädrar och den ena hänger bara och den andra drar åt lite löst. Tror jag måste byta dom oxå :p