på pwk förgasarna sitter de en slang på filtersidan som går till toppen på förgasaren och där de också sitter en skruv va är de för skruv? http://www.motorkit.com/catalog/images/pwk2x.jpg den rosa slangen som syns där va är de?
Senast redigerad av beckvall den 2 november 2009, 18:37, redigerad totalt 2 gång.
Felpostarens värsta mardröm!
undrar du över något? släng iväg ett PM så svarar jag på de mästa!
beckvall skrev:på pwk förgasarna sitter de en slang på filtersidan som går till toppen på förgasaren och där de också sitter en skruv va är de för skruv?
det ska va en skruv som passar i toppen och en slang nippel på andra sidan ;P nämen jag vet inte exakt vad de skall vara tyvär.
men du kan ju prova skruva i en vanlig skruv och kolla om du hittar nån som passar sen leta en sånt med slangnippel på om du behöver en.
beckvall skrev:på pwk förgasarna sitter de en slang på filtersidan som går till toppen på förgasaren och där de också sitter en skruv va är de för skruv?
det ska va en skruv som passar i toppen och en slang nippel på andra sidan ;P nämen jag vet inte exakt vad de skall vara tyvär.
men du kan ju prova skruva i en vanlig skruv och kolla om du hittar nån som passar sen leta en sånt med slangnippel på om du behöver en.
men kolla på bilden så kanske du förstår
Felpostarens värsta mardröm!
undrar du över något? släng iväg ett PM så svarar jag på de mästa!
men kolla på bilden så kanske du förstår
aha nu förstår jag det fanns ingen bild där först eller missade jag den :O ? vet faktiskt inte vad de är sorry :/ men om du måste köra med mindre munstycke osv beror ju på setupen bara kolla färgen på tändstifte s¨å ska he gå fint
hypersenda skrev:plugga inte power jeten är bra att ha. den gör så den får mera bensin på full gas.köp hellre ett mindre munstycke till power jet en så går den bra
Därför vi som kör hypers pluggar igen våra Powerjets?