Hittade inga regler vad man får och inte får skriva i forumet, men tänkte fråga snabbt får man köpa snus i vilken butik som helst i Sverige och vad ligger priset cirka på ?
gå inte in på El-giganten och fråga, då kommer det en försäljare med vit skjorta och röd slips som ser att han funnit ett bra offer. Du kommer då ut med teveapparater och brödrostar.
Kymco super 9 AC
70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter
Derbilia skrev:Hittade inga regler vad man får och inte får skriva i forumet, men tänkte fråga snabbt får man köpa snus i vilken butik som helst i Sverige och vad ligger priset cirka på ?
priserna ligger mellan 23-60kr dosan, beror på vart man köper och vad man köper
runt 20-60 kr (själv rekomenderar jag grov lös eller ettan lös kostar ca 35-45kr och kronan portion 20-30kr eller general white eller original portion 30-45kr
hyper-RRX skrev:runt 20-60 kr (själv rekomenderar jag grov lös eller ettan lös kostar ca 35-45kr och kronan portion 20-30kr eller general white eller original portion 30-45kr
ganska stor skillnad på kronan portion och general white
lös är sliskigt ;p
Förstår inte att det är såpass många som snusar på tanke med att de flesta mår verkligen skit första gången dom testar
Man brukar lära sig en liten läxa av de där
meanzick skrev:Förstår inte att det är såpass många som snusar på tanke med att de flesta mår verkligen skit första gången dom testar
brukar hjälpa om man tagit sig nån stänkare först
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
meanzick skrev:Förstår inte att det är såpass många som snusar på tanke med att de flesta mår verkligen skit första gången dom testar
brukar hjälpa om man tagit sig nån stänkare först
jojo de är sant
förstå gången jag testade de var jag inte helt nykter, men andra
efter det har jag aldrig snusat igen fast, okej.. det var inte så länge sedan (:
okej lite skillnad också beroende på vilket snus man börjar med. tex första gången en kille i min klass skulle ta en snus på tog han en whiskey probe, å andra gången en skruff stark. inte precis optimalt
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
kallepalle skrev:okej lite skillnad också beroende på vilket snus man börjar med. tex första gången en kille i min klass skulle ta en snus på tog han en whiskey probe, å andra gången en skruff stark. inte precis optimalt
fast jag tog kronan andra gången, ganska starkt vad jag hört om man jämför med t ex general white (:
Varför ska du jämt slänga ur dig spydiga kommentarer? Då kan du lika gjärna knipa! Där har du min åsikt säg vad du vill!
den spydiga kommentaren var inte mer än rätt ju?
Men herregud Sverige är enda EU-landet vårt vanliga snus är tillåtet i inom EU att säljas. Det är inte den första kaxiga komentaren från hans håll precis!
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
RRX-Teddy skrev:Varför ska du jämt slänga ur dig spydiga kommentarer? Då kan du lika gjärna knipa! Där har du min åsikt säg vad du vill!
Men herregud Sverige är enda EU-landet vårt vanliga snus är tillåtet i inom EU att säljas. Det är inte den första kaxiga komentaren från hans håll precis!
och? jag vet att han brukar vara ganska kaxig men den kommentaren var inte fel
Robiin937 skrev:
och? jag vet att han brukar vara ganska kaxig men den kommentaren var inte fel
Ni vågar bara inte säga ifrån för ni ser upp till han så är det!
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !