De ser bara fel ut :O speciellt på dom gråa fälgarna :OGrodaeN3 skrev:ja jag vet min kompis robin e stördRobiin937 skrev:grodean, din kompis e stördGrodaeN3 skrev:Det är nt min det är en kompis moppeRobiin skoj skoj
Fler kommentarer på fälgtejpen !!!!
bensinskalle skrev:passar ju inte så fint på övrigt heller...GrodaeN3 skrev:ja la in den på övrigt igår men den har flyttats ....bensinskalle skrev:hur har du lyckats koppla de här till minisar?
flyttar till cross/sm
wooooooooord skit i tejpet mkt cleanare lookHenry skrev:Usch fy fan, kör utan fälgtejp!
Finns absolut ingeting fulare än fälgtejp på kromade/polerade fälgar. Fälgtejp ska man bara ha på svarta fälgar.
Polera dina fälgar så de får en super bra finish och glans istället så blir det 1000ggr snyggare!
Du är ju störd på riktigt som rättar en medlem som vet sin sak.GrodaeN3 skrev:bensinskalle skrev:passar ju inte så fint på övrigt heller...GrodaeN3 skrev: ja la in den på övrigt igår men den har flyttats ....
Jo den passar visst i övrig det är ju bara lite trams fråga .. ?
MarcusAnderssonMarcusAndersson skrev:Du är ju störd på riktigt som rättar en medlem som vet sin sak.GrodaeN3 skrev:bensinskalle skrev: passar ju inte så fint på övrigt heller...
Allt som har med cross/sm att göra ska ligga där.
Sen skiter både jag och hela forumet i om det är en liten skitsak.
Jag skiter fullständigt i vad du tycker.GrodaeN3 skrev:MarcusAnderssonMarcusAndersson skrev:Du är ju störd på riktigt som rättar en medlem som vet sin sak.GrodaeN3 skrev:
asså e det enda du gör e o hoppa runt i alla trådar och klaga har nt sett dej skriva ngt vettigt överhuvudtaget !
GrodaeN3 skrev:MarcusAnderssonMarcusAndersson skrev:Du är ju störd på riktigt som rättar en medlem som vet sin sak.GrodaeN3 skrev:
asså e det enda du gör e o hoppa runt i alla trådar och klaga har nt sett dej skriva ngt vettigt överhuvudtaget !