Har en Peugeot Vivacity -03 EU med Leovince ZX rör, hårdare tryck fjädrar och medium tryckfjäder och 7.5g vikter.
Nu till problemet. Den axxar fint upp till ca 50 sen varvar den ner och går lite segt till ca 60 och då börjar den varva igen. Och det blir ännu värre om det är uppför. Då ligger den runt 50 och orkar inte varva. Sen vill den gärna ha nedför för att orkar varva upp igen. vad tror ni problemet är ? Fick med 7.5 g till röret så dom borde ju funka men kanske lättare ? Fast den varva ganska mycket i nedförs. Kom med tips !
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Original munstycke är 54 och jag har i 64 går rent och bra. Så borde inte vara det. Ska nog köpa 7g vikter. Testade o lägga varannan 7.5 och 8.5 då gick den rent igenom hela registret. Dock så blev den segare.
antis skrev:Original munstycke är 54 och jag har i 64 går rent och bra. Så borde inte vara det. Ska nog köpa 7g vikter. Testade o lägga varannan 7.5 och 8.5 då gick den rent igenom hela registret. Dock så blev den segare.
Har du testat med större munstycke? bättre för stort än för litet!;) inte fel att testa typ 68-70
TobbaN skrev:
"Visa din ilska genom internet, ANVÄND CAPS LOCK!!"
TK_DRAC skrev:vikterna är felet hade de problemt på min polares aerox du har för tunga...
Adaam94 skrev:Byt till lättare vikter!
jimmie93 skrev:du måste ha lättare vikter
Speedfighter nr 1 skrev:Testa med lite lättare vikter är mitt tipps
Tror han fattar nu..
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Jaa jag ska testa med lättare vikter m jag får tag på det / köper det Och nej jag har inte kvar v-brickan, hur hade du tänkt att få upp en moppe i 80 med v-bricka ?