Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Allt ifrån ktm till Derbi och andra märken
Finns artiklar också.
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Ja du... Riktlinjer skulle vara fint, finns en del att välja mellan om man säger så
Men mito är ju riktigt bra som sporthoj om man vill ha en någelunda billig hoj, RS ä ju inte så dum heller men har hört att dom gillar mycke service och dom kostar en del...
Vill du ha en värstingmotard så tycker ja du ska satsa på Gasgas Värre hittar du inte Men den gillar väääldigt mycke service
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
alexanderfinnsbo skrev:vilken pris klass snackar vi om när det gäller en ny gasgas ?
Köp inte en ny. Då förlorar du sjukt mkt pengar för dom sjunker i värde snabbt. Köp en beggad istället. JAg köpte en för 26.000kr 05a ! Går riktigt bra. Den gasreser 1 , 2 , 3 längre har jag inte testat men den går sjukt bra. Jag har en så jag vet vad jag snackar om. Så GasGas är fett bra. Och så jävla mycket service behöver den inte Visst oljebyten då o då och kolven typ. Nåt mer är det inte. Och en sak till. Den drar faktiskt INTE så mycket soppa
kommer nog inte köra så långa sträcker om ja ska ha typ till och från träningen och till skolan i bland kanske Har typ 8km med moppe till skolan (typ 7 min så) det lär nog inte bli så långa sträckor
Riejumrx skrev:beror på om du ska köra längre sträckor.
ktm är snyggast men inte bekvämast att köra långa sträckor med
då är sport att föredra!
Sport är kanske inte allt för bekvämt att köra långa sträckor med heller Man får ont i ryggen ^^
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten