Jag har nyss satt på ett MK Thrower på min xtreme 05 och när den varvar fullt går det inte att varva nå mer för att den hackar ungefär. Och nu undrar jag om de är det som är varvstoppet eller kan det vara något annat för än fast jag tar bort den vita sladden på cdin så låter den likadant.
Du måste byta CDI-box till en ostrypt om du vill få bort spärren, original CDI:n sätter varvstopp på 10 000 varv har jag för mig.
Det där med att dra ut vita sladden funkar bara på äldre Sendor.
Gurren skrev:Du måste byta CDI-box till en ostrypt om du vill få bort spärren, original CDI:n sätter varvstopp på 10 000 varv har jag för mig.
Det där med att dra ut vita sladden funkar bara på äldre Sendor.
Jo jag förstog nästan de, men de där hackande när man varvar fullt är varvstoppet då?
Gl3nn skrev:då måste du byta cdi lr sätta på en varv överhoppare lr va dom heter på svenska
Tror inte den kommer gå nå mycke bättre med ostrypt för nu när den jag ligger i 85 orkar den ändå inte varva så pass mycket att den kommer till varvstoppet. Men kan du förklara vad en sån där varvöverhoppare är?
Gl3nn skrev:då måste du byta cdi lr sätta på en varv överhoppare lr va dom heter på svenska
Tror inte den kommer gå nå mycke bättre med ostrypt för nu när den jag ligger i 85 orkar den ändå inte varva så pass mycket att den kommer till varvstoppet. Men kan du förklara vad en sån där varvöverhoppare är?