125 haha om du är 180 lång så lär 80cc bli som en minicykel för dig
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
En 85cc är ju lite mindre så den är nog lättare att knuffa :O så köp 85cc. Men om du vill bli lite starkare och vill knuffa en 125:a så kan du köpa det:)
Signatur:
Det här är ett stycke text som kan läggas till automatiskt i slutet på alla inlägg du postar. Signaturen kan inte vara längre än 255 tecken.
En 85cc är ju lite mindre så den är nog lättare att knuffa :O så köp 85cc. Men om du vill bli lite starkare och vill knuffa en 125:a så kan du köpa det:)
Emil du vet som bäst att Ktm står för Konstant Trasig motor
jag hadde köpt en honda cr 250
Happ då vet vi väl vad du hade gjort, men det är fortfarande inte svar på hans fråga!
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
tack för svaren jag har nog kört 80 85 jag tröttnar ganska hasstigt på dom så 125a om det blir köp vad för märke har bäst botten och topp ös? hört att honda cr 125orna går ganska bra!! eller kawan men inte yamaha jag har hört att dom är dom segaste av crossarna
Du kong eller henry far kx 125orna någe? jag har bara kört som sagt kawasaki kx 80 -89, ganska trött. suzuki rm85 -06, honda nsr 125 ca 160kmh eller nått är det nått att gämföra med?? nog för att dom inte vill upp på hjulet men
Ruset av kraften under dig ska vara bättre än droger
Quote jag har inga problem med alkoholen. jag har problem utan den.
Köp en 125. och köp något av dessa märken typ Suzuki, Kawasaki, Honda, Yamaha, Ktm, Gas Gas, Husqvarna. Dem är ganska likvärdig skulle jag tro. Någon som vet hur fort en 125cc cross går?
blackmasai skrev:
Du kong eller henry far kx 125orna någe? jag har bara kört som sagt kawasaki kx 80 -89, ganska trött. suzuki rm85 -06, honda nsr 125 ca 160kmh eller nått är det nått att gämföra med?? nog för att dom inte vill upp på hjulet men
Aah, kaworna går bra.
Du behöver inte bry dig om vilken som går bäst, du kommer aldrig kunna utnyttja effekten för fullt ändå.
blackmasai skrev:
Aah, kaworna går bra.
Du behöver inte bry dig om vilken som går bäst, du kommer aldrig kunna utnyttja effekten för fullt ändå.
Köp min?
Jo du om jag sku ha råd vad ska du ha för den
Ruset av kraften under dig ska vara bättre än droger
Quote jag har inga problem med alkoholen. jag har problem utan den.
blackmasai skrev:
Aah, kaworna går bra.