Sida 1 av 1
cioa trimm
Postat: 31 juli 2009, 13:55
av striber-simon
vilket trim skulle ni ha på en cioa
1
*CYLINDER CIAO/BRAVO 70CC 43MM "POLINI" (10MM KOLVB) GJUTJÄRN INKL TOPP
* AVGASROR CIAO POLINI SPORT SP
*FORGASARE CIAO 13MM DELLORTO
*LUFTBURK CIAO K STAR FOR 13MM FORGASARE
2 ELLER
*org cylinder uppborrad till 70cc
*uppborrad org förgasare
*AVGASRÖR CIAO "POLINI TOP ONE eller hemma byggt
*LUFTBURK CIAO K STAR FOR 13MM FORGASARE
HUR MYCKET FART SKILNAD BLIR DE??
Postat: 31 juli 2009, 13:57
av mini_noreen
Ta första alternativet

Lite mer kräm i det tror ja
*CYLINDER CIAO/BRAVO 70CC 43MM "POLINI" (10MM KOLVB) GJUTJÄRN INKL TOPP
* AVGASROR CIAO POLINI SPORT SP
*FORGASARE CIAO 13MM DELLORTO
*LUFTBURK CIAO K STAR FOR 13MM FORGASARE
Postat: 31 juli 2009, 15:18
av tJocke
första.. lite mer pålitligare än den andra
Postat: 31 juli 2009, 15:23
av Honkan
Jag tycker du ska ta den första.
Postat: 31 juli 2009, 15:42
av jimmie93
första, annars kolla in min setup

Postat: 31 juli 2009, 17:23
av vihan
skulle nog aldrig trimmat en ciao då de är svåra att få upp i fart samt
väldigt ostabila. Trimma en puch zundapp.
Postat: 31 juli 2009, 18:04
av Vivven
det finns 15mm förgasare till ciao på kgi.se

kanske får lite mer kräm då...
Postat: 31 juli 2009, 18:06
av mtpower
vihan skrev:skulle nog aldrig trimmat en ciao då de är svåra att få upp i fart samt
väldigt ostabila. Trimma en puch zundapp.
Puch
eller Zündapp.
Postat: 31 juli 2009, 18:56
av DEA!!
Första helt klart ! Bättre att ha en riktigt 70 cc än en uppborrad (A)
Postat: 31 juli 2009, 19:09
av Honkan
mtpower skrev:vihan skrev:skulle nog aldrig trimmat en ciao då de är svåra att få upp i fart samt
väldigt ostabila. Trimma en puch zundapp.
Puch
eller Zündapp.
Fan det är ordning på dig mtpower

Postat: 31 juli 2009, 20:00
av mtpower
Honkan skrev:mtpower skrev:vihan skrev:skulle nog aldrig trimmat en ciao då de är svåra att få upp i fart samt
väldigt ostabila. Trimma en puch zundapp.
Puch
eller Zündapp.
Fan det är ordning på dig mtpower

Givetvis.
