vad är orginal munstycket på en aerox 06 + och vad för munstycke behövs om man kör med det här trimmet stage 6 koppling , yasuni R , polini speed control variator ? Har inte fått nåt svar än i munstycks tråden så jag provar lyckan här. Tror att det är munstycket som är felet för att den blödrar så fort den kommer upp i 25km/h
när jag nyss hade satt på mitt trim (stage6 pro replica) så blöddrade den å gick trögt men efter ja bytte vikter från original till 4,5 gick den hyfsat ja vet ju inte om de har nåt med detta å göra men pröva iaf + byta till större munstycke om du har original munstycke, jag hade 98 munstycke på min ja vet inte om det är original så ja flyttade nålen till max å bytte till 100 munstycke nu går den riktigt fint, men behöver dock ha enuu större munstycke.
skabbigson skrev:när jag nyss hade satt på mitt trim (stage6 pro replica) så blöddrade den å gick trögt men efter ja bytte vikter från original till 4,5 gick den hyfsat ja vet ju inte om de har nåt med detta å göra men pröva iaf + byta till större munstycke om du har original munstycke, jag hade 98 munstycke på min ja vet inte om det är original så ja flyttade nålen till max å bytte till 100 munstycke nu går den riktigt fint, men behöver dock ha enuu större munstycke.
100 i munstycke med bara effektrör? Det är ju ungefär vad man brukar ha med sport ju
skabbigson skrev:när jag nyss hade satt på mitt trim (stage6 pro replica) så blöddrade den å gick trögt men efter ja bytte vikter från original till 4,5 gick den hyfsat ja vet ju inte om de har nåt med detta å göra men pröva iaf + byta till större munstycke om du har original munstycke, jag hade 98 munstycke på min ja vet inte om det är original så ja flyttade nålen till max å bytte till 100 munstycke nu går den riktigt fint, men behöver dock ha enuu större munstycke.
100 i munstycke med bara effektrör? Det är ju ungefär vad man brukar ha med sport ju
Haha jag har Yasuni R och 50cc sport och har 86 munstycke :O
en liten ful 12mm dellorto e ju inte mycket för världen kom själv å pröva å läs på munstycket BTW ja e inte den typen som har min tumme låmgt upp i arslet ja vet va ja har