Rieju mrx

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
LOwp
Elmoped

Rieju mrx

Inlägg av LOwp »

Tjenare Tjenare! Igår när min polare kom hem från resan han va på så skulle han dra och starta moppen så stack jag med så lägger han i bensin starta bensin kranen och börjar kicka moppen går i gång efter nåra kickar jag ser att det börjar droppa bensin från nåt så kolla vi lite men vi såg inget fel men den droppar inte om man stänger av bensin kranen och väntar typ 2-3 min sen så tar man på bensin kranen så börjar den droppa igen vad kan felet va? det är en Rieju mrx-04:P
Användarens profilbild
TobbaN
King of the street

Re: Rieju mrx

Inlägg av TobbaN »

LOwp skrev:Tjenare Tjenare! Igår när min polare kom hem från resan han va på så skulle han dra och starta moppen så stack jag med så lägger han i bensin starta bensin kranen och börjar kicka moppen går i gång efter nåra kickar jag ser att det börjar droppa bensin från nåt så kolla vi lite men vi såg inget fel men den droppar inte om man stänger av bensin kranen och väntar typ 2-3 min sen så tar man på bensin kranen så börjar den droppa igen vad kan felet va? det är en Rieju mrx-04:P
Bensinslangen är troligen inte tät.
Var samma på min, bytade slangar. Och det slutade läcka ;)
f.d TSR-Crew
Användarens profilbild
Muffä
Dikes-körarN

Re: Rieju mrx

Inlägg av Muffä »

LOwp skrev:Tjenare Tjenare! Igår när min polare kom hem från resan han va på så skulle han dra och starta moppen så stack jag med så lägger han i bensin starta bensin kranen och börjar kicka moppen går i gång efter nåra kickar jag ser att det börjar droppa bensin från nåt så kolla vi lite men vi såg inget fel men den droppar inte om man stänger av bensin kranen och väntar typ 2-3 min sen så tar man på bensin kranen så börjar den droppa igen vad kan felet va? det är en Rieju mrx-04:P
var började det droppa någonstans?
Låst