Kymco fever variatorfläkt

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
Användarens profilbild
Kymco_Forever
Elmoped

Kymco fever variatorfläkt

Inlägg av Kymco_Forever »

Hej jag har en kymco som är ostrypt cdi på men när jag kommer upp på höga varv så har min fläkt "exploderat" tre gånger nu och jag har bytt ut delarna. Nu så ska jag försöka med en racingfläkt och se om de är att orginalet inte tål dom varven.

Men är de nån som har en aning om vad de kan vara för annat fel ?

tack på förhand :)
Användarens profilbild
track_666
Svårstartad skrothög

Re: Kymco fever variatorfläkt

Inlägg av track_666 »

Kymco_Forever skrev:Hej jag har en kymco som är ostrypt cdi på men när jag kommer upp på höga varv så har min fläkt "exploderat" tre gånger nu och jag har bytt ut delarna. Nu så ska jag försöka med en racingfläkt och se om de är att orginalet inte tål dom varven.

Men är de nån som har en aning om vad de kan vara för annat fel ?

tack på förhand :)

de är nog bara som du säger att den intye palla med ... så försök på en sån ist :D
stage6 70cc sport pro, dellorto 21mm black edition (stage 6 racing),Hebo next generation variator,malossi (fly) koppling, avstämt rör (10,000 rpm),italkit racetändning,malossi rem, stage6 (dubbel layer) filter, Hebo reeds,
Användarens profilbild
Kymco_Forever
Elmoped

Inlägg av Kymco_Forever »

Jo de känns lite som att de är de annars om de händer igen med nya fläkten så får de väll bli att gå till nån verkstad och kolla^^
Användarens profilbild
track_666
Svårstartad skrothög

Inlägg av track_666 »

Kymco_Forever skrev:Jo de känns lite som att de är de annars om de händer igen med nya fläkten så får de väll bli att gå till nån verkstad och kolla^^

de är nog de vettigaste :)
stage6 70cc sport pro, dellorto 21mm black edition (stage 6 racing),Hebo next generation variator,malossi (fly) koppling, avstämt rör (10,000 rpm),italkit racetändning,malossi rem, stage6 (dubbel layer) filter, Hebo reeds,
Låst