stalker eller slider?

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
chriille22
Elmoped

stalker eller slider?

Inlägg av chriille22 »

tjena.. jag har en slider från 07;) och en kille ringde å fråga ifall jag ville byta mot en gilera stalker, kmr inte ihåg årsmod... med pengar imellan. min fråga är då: ska jag byta ? jag har stuntat med min orginal slider lite men vill vidare utveckla det... är stalkern bättre att trimma och stunta med än slidern? det jag gillar med min slider är att den har låg vikt.. hur mkt väger stalkern?:D

glömde skriva att stalkern är 30 moppe.. kommer den ändå gå lika fort urpluggad?:D
Senast redigerad av chriille22 den 23 juni 2009, 23:59, redigerad totalt 2 gång.
DanneWalle
Farsans gamla zündapp

Inlägg av DanneWalle »

Stalker väger ungefär samma, kanske lite mindre, kanske lite mer.

Den går sjukt mycket bättre original, och ännu bättre urpluggad. Så om du pluggar ur den ska du se att du inte behöver trimma för att stunta ;)

Det kan vara ett bra byte om det är en fräsch Stalker, men Slider är värd mer (iaf på eftermarknaden). Men allt beror på hur mycket pengar du får imellan. Har han sagt det?
chriille22
Elmoped

Inlägg av chriille22 »

tack för tipset (; han sa 6200kr :P har fått bilder... den ser bra ut:D
Jck92
Elmoped
Kontakt:

Inlägg av Jck92 »

stalker är mycket bättre att trimma än slider :)
Den allvetande ;) Tveka inte att skicka iväg ett pm om ni behöver hjälp med era scooters så ska jag svara så gott jag kan på frågorna:)
DanneWalle
Farsans gamla zündapp

Inlägg av DanneWalle »

chriille22 skrev:tack för tipset (; han sa 6200kr :P har fått bilder... den ser bra ut:D
Najs, det låter som ett bra byte isåfall :)

Lägg upp bilderna här :roll:
Låst