aa men jag har ej av den nu , men ville vetta vad lagret heter är det 2 lager bak eller ,pappa har massor av lager på hans jobb och då skulle jag ta rreda på vad lagret hette så skulle han titta
Bättre att va som man är när man inte blev som man skulle
ErkizzZ skrev:aa men jag har ej av den nu , men ville vetta vad lagret heter är det 2 lager bak eller ,pappa har massor av lager på hans jobb och då skulle jag ta rreda på vad lagret hette så skulle han titta
det står på lagret ta av däcket och kolla. inga problem:D
ErkizzZ skrev:aa men jag har ej av den nu , men ville vetta vad lagret heter är det 2 lager bak eller ,pappa har massor av lager på hans jobb och då skulle jag ta rreda på vad lagret hette så skulle han titta
Tror på 4-6 lager ibak.
Som sagt, det står på lagren.
MT5 for life!
Jag hatar DT.
Ta inte allt bokstavligt...
Tveka inte att dra iväg ett PM om du behöver hjälp med din MT.
bensinskalle skrev:fan att era lager går hela tiden?
Jag skulle gissa på att många högtryckstvättar sina mopeder, gör man fel med en högtryckstvätt kan man trycka in vatten, grus etc. i hjullagren och då håller dom inte länge. Spola aldrig direkt mot hjullager, svingbussningar, styrlager och liknande.
bensinskalle skrev:fan att era lager går hela tiden?
Jag skulle gissa på att många högtryckstvättar sina mopeder, gör man fel med en högtryckstvätt kan man trycka in vatten, grus etc. i hjullagren och då håller dom inte länge. Spola aldrig direkt mot hjullager, svingbussningar, styrlager och liknande.
ja visst fan, de glömde jag Visst är de så, de är ett ödesdigert misstag ;K
Avfettning är också rena döden, avfettning före högtryck är inté brå ....
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
kör aldrig me högtryck nån som vet om man ska ha inkapslade lager har ett som är det helt men ett lager som är bara på ena sidan kan man ha den sidan inåt då
Frukt Soda du kan verkligen inget om moppeder lagret hette inte det du sa mkt för stort. säg inget du inte vet innan och det det är ej samma som till din rejiu. någon annan som kan veta vad lagret heter står ej nåt på lagret.
ErkizzZ skrev:kör aldrig me högtryck nån som vet om man ska ha inkapslade lager har ett som är det helt men ett lager som är bara på ena sidan kan man ha den sidan inåt då
alltid skyddet utåt...
e spelar ingen roll om du har helkapslat eller halvkapslat... Helkapslade behåller fettet bättre än halvkaplsade... Ja satte i helkapslade i kompisens Senda ( ord lagrena var halvkapslade och rostiga som fan )... FUnka skitbra med heltäckt
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever