Tja, jag har en yamaha dt50r -06a och ska byta ut framstänkarn + lyktkåpan, har funderingar på å köpa en ktm framstänka å en cateye skulle det se bra ut tillsamans och på en yamaha dt -06a? eller ska jag köpa orginal lyktkåpa och stänka? kom gärna med egna förslag, tack på förhand
Derbi_senda93 skrev:
Bara så du vet så åker kolven upp och ner även om du har växel i och frikopplar. Spelar ingen roll om motorn är igång eller inte heller.
ja det skulle se bättre ut men jag kommer inte att köpa någon crossplatta men jag ska nog köpa en ktm stänka sen undrar jag lite om cateye hade passat till ktm stänkan och sett bra ut på moppen vad tkr ni? sen undrar jag lite över priserna på detta, tack på förhand
Derbi_senda93 skrev:
Bara så du vet så åker kolven upp och ner även om du har växel i och frikopplar. Spelar ingen roll om motorn är igång eller inte heller.
YamahaPojken skrev:ja det skulle se bättre ut men jag kommer inte att köpa någon crossplatta men jag ska nog köpa en ktm stänka sen undrar jag lite om cateye hade passat till ktm stänkan och sett bra ut på moppen vad tkr ni? sen undrar jag lite över priserna på detta, tack på förhand
Jo, men en Cat eye skulle inte vara fel.
En begagnad Cat eye kan du säkert få för kanske 500:- men då får du nog lackera den själv.
ok tack för svaren nu är det bara en sista sak jag funderar över det är om det är någon som vet vad en orginal framstänka + lyktkåpa till en yamaha dt50r -06a kan kosta, skicka gärna en länk
Derbi_senda93 skrev:
letar efter ett orginal kåpset till en yamaha dt50r -06an cross model och jag hittar det inte nån stans? någon som vet? skicka gärna en länk (det är rätt bråttom)
Derbi_senda93 skrev:
ok, men jag kan inte hitta den tråden? skicka en länk plz
Derbi_senda93 skrev: