grejen är den att de går inte me gummistropparna, för dom ä för korta eftersom lysena kommer mitt framför ena gaffelbenet xOkallepalle skrev:ta bara av den vanliga lyktkåpan, ta loss kablarna. sätt på kablarna på tnt plattan, fäst plttan med gummkistropparna runt gaffelbenet. plattan komemr nu luta innåt där nere pga hastighetsmätaren, men de e bara att sätta något nedanför som håller ut den där också. inget som är svårt
på plattan som jag monterade åt en polare funkade det utmärkt då stropparna va skitlångabensinskalle skrev:grejen är den att de går inte me gummistropparna, för dom ä för korta eftersom lysena kommer mitt framför ena gaffelbenet xOkallepalle skrev:ta bara av den vanliga lyktkåpan, ta loss kablarna. sätt på kablarna på tnt plattan, fäst plttan med gummkistropparna runt gaffelbenet. plattan komemr nu luta innåt där nere pga hastighetsmätaren, men de e bara att sätta något nedanför som håller ut den där också. inget som är svårt
men de går att modda så de funkar
beror ju på va de ä för gaffel iofs... På t.ex. en mt är ju gaffeln så smal så lysena kommer på sidankallepalle skrev:på plattan som jag monterade åt en polare funkade det utmärkt då stropparna va skitlångabensinskalle skrev:grejen är den att de går inte me gummistropparna, för dom ä för korta eftersom lysena kommer mitt framför ena gaffelbenet xOkallepalle skrev:ta bara av den vanliga lyktkåpan, ta loss kablarna. sätt på kablarna på tnt plattan, fäst plttan med gummkistropparna runt gaffelbenet. plattan komemr nu luta innåt där nere pga hastighetsmätaren, men de e bara att sätta något nedanför som håller ut den där också. inget som är svårt
men de går att modda så de funkar