Chilla, festa, steka och bara vara med polare
Vill helst vara "hemma" så mycket som möjligt, dvs inte resa bort.
Sen ska jag även jobba i några veckor.
Bara vara allmänt irriterande mot alla moppehatande sommargäster/gubbar
Någon som kan ge förslag på ett väldigt högljutt eller irriterande rör när jag ändå är här? :>
TobbaN skrev:Bara vara allmänt irriterande mot alla moppehatande sommargäster/gubbar
Någon som kan ge förslag på ett väldigt högljutt eller irriterande rör när jag ändå är här? :>
TobbaN skrev:Bara vara allmänt irriterande mot alla moppehatande sommargäster/gubbar
Såklart kommer jag vara med kompisar m.m ^^
ta bara ett trimmrör, och ta av ljuddämparen så låter de skönt och högt som fan
Testade de på min gamla drd, malossi supermoto utan ljuddämpare - edition De lät ^^
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
meanzick skrev:Bara jag som tror detta kommer bli en jävligt chill sommar ?
ser fram emot den grymt mycket.
Jag ser också fram emot den som fan
Min förra var riktigt rolig, eftersom jag fick moppen då
Och nu när jag får trimma mer, så ska jag hålla på med moppen som fan i sommar
Kommer bli as kul ^^
ä la bara o ta bort ljuddämparen?
Ska ju ändå köpa nytt effekt, så är väl lika bra att ta nåt irriterande när jag ändå håller på :>
meanzick skrev:Bara jag som tror detta kommer bli en jävligt chill sommar ?
ser fram emot den grymt mycket.
Jag ser också fram emot den som fan
Min förra var riktigt rolig, eftersom jag fick moppen då
Och nu när jag får trimma mer, så ska jag hålla på med moppen som fan i sommar
Kommer bli as kul ^^
Btw, skulle du komma till Hunnebo?
Drar familjen dit ska jag nog hänga på
å då får du och ch dra dit också (: kanske släpar med mig stekarn också
bovalstrand ä gött. sommarstuga i närheten. '
själv blire jobba + 5 veckor betald semester. gööött
etonludde skrev:kommer ju en höst en vinter och en vår efter, så kan ju vara skönt att ha jobbat ihop lite pengar
Jag har tjänat ihop mina slantar så därför kan jag köra glass & ballong
och dra runt på race banorna med Porschen långt fram i höst
De sista racen går i slutet av september
ja ska jobba typ 3 veckor sen grekland 1 vecka sen ska ja å min kompis kanske åka värmland runt med epan å sen blir de väl bad,brudar, mer epa å kompisar =D
etonludde skrev:kommer ju en höst en vinter och en vår efter, så kan ju vara skönt att ha jobbat ihop lite pengar
Jag har tjänat ihop mina slantar så därför kan jag köra glass & ballong
och dra runt på race banorna med Porschen långt fram i höst
De sista racen går i slutet av september
MVH/DukeNukem
aha, su du har kommit upp i den åldern då man jobbar året runt och är ledig lite på sommaren
kul att du läste. jag har nu fått dig att slösa bort ngn minut av ditt liv:D
Kul att man får reda på nu att man inte får sommarjobb längre för att en annan som jobba förra året tydligen hade ringt och sagt att han ville ha det år, och eftersom han jobbade förra året prioriterades han =( Kan väll tillägga att det var jag som fixade platsen åt honom typ. Fick inte jobba förra året så jag frågade han då, men skulle få jobba i år istället. Men det blir bara lite jobb på midsommar typ och ngn helg till. kanske får lite under 1 k bara :/ hade ju tänkt att leva chill hela sommaren och lägga lite pengar på moppen igen.