Använder nu min gamla tråd till en annan fråga. Har ni några försölag på schysta deklaler som jag skulle kunna ha på moppen. Som är lite ovanligare. Känns som om alla har stage 6 dekaler t.ex.
Tjenare, har lite funderingar kring vad jag ska köpa mig för trimrör. Hade tidigare ett technigas next r. funkade bra och så men känner för att byta.
Har nu funderat lite på ett doppler s3r (det nya), Någon som vet om det fungerar bra? Eller har ni något annat tips på ett bra rör för min setup.
Setup
Polini speed control
Polini speed clutch
Polini rem.
andra vikter
annars är allt original.
Senast redigerad av knasbubbling den 25 februari 2008, 18:54, redigerad totalt 1 gånger.
knasbubbling skrev:Tjenare, har lite funderingar kring vad jag ska köpa mig för trimrör. Hade tidigare ett technigas next r. funkade bra och så men känner för att byta.
Har nu funderat lite på ett doppler s3r (det nya), Någon som vet om det fungerar bra? Eller har ni något annat tips på ett bra rör för min setup.
Setup
Polini speed control
Polini speed clutch
Polini rem.
andra vikter
annars är allt original.
ja tcker du ska köra på stage 6 röret som finns på bland annat twostroke;)
tack för alla tipsen. Känner att stage 6 skulle passa utseende mässigt till min moppe, men av någon anledning känns det lite "B" med det. Men jag får se hur det blir, antingen stage 6 eller yasuni röret.
Det som kommer att innhandlas är ve och effektrör, men får som sagt se vad det blir. Den som lever får se.